Τρίτη 15 Δεκεμβρίου 2015

Χρήστος Παππάς προς Συριζαίους: Από “Αριστερά της προόδου” γίνατε “Κίνημα του Μνημονίου και της ύφεσης'' (πρακτικά) ΒΙΝΤΕΟ



ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΠΠΑΣ: Νομίζω ότι δεν θα χρειαστώ τα δέκα λεπτά του κ. Φορτσάκη.
Κύριε Φίλη, είστε ψεύτης. Μεγάλος ψεύτης. Και δεν αντιδράτε, όπως δεν αντιδράσατε, όταν σας είπε ψεύτη και ο κ. Λοβέρδος, όπως δεν αντέδρασε και το Προεδρείο.

ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Γεώργιος Βαρεμένος): Τι κάνετε τώρα; Όχληση στο Προεδρείο κάνετε τώρα;

ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΠΠΑΣ: Όπως σας το είπα: Είστε ψεύτης. Διότι, το ευαίσθητο Προεδρείο και οι ευαίσθητοι Υπουργοί της Συγκυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, αν σας έλεγε «ψεύτη» ένας Βουλευτής της Χρυσής Αυγής, θα έλεγαν να διαγραφεί από τα Πρακτικά. Σας είπε ψεύτη …

ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Γεώργιος Βαρεμένος): Εγώ το είπα, κύριε Παππά.

ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΠΠΑΣ: Δεν το είπατε.

ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Γεώργιος Βαρεμένος): Το είπα.

ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΠΠΑΣ: Δεν το είπατε, καν!

ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Γεώργιος Βαρεμένος): Έχετε πρόβλημα …

ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΠΠΑΣ: Εσείς έχετε πρόβλημα, γενικότερα, κύριε Πρόεδρε.

ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Γεώργιος Βαρεμένος): Σας παρακαλώ πολύ!

ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΠΠΑΣ:  Cool!
Είκοσι λεπτά χρειαστήκατε, κύριε Φίλη...

ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Γεώργιος Βαρεμένος): Εδώ είναι το Βήμα της Βουλής. Το ξέρετε;

ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΠΠΑΣ: Το ξέρω, κύριε Πρόεδρε.
Ο συνάδελφός σας, ο κ. Φίλης, πρώην δημοσιογράφος χρειάστηκε είκοσι λεπτά για να πει 

ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Γεώργιος Βαρεμένος): Είστε στο Βήμα της Βουλής!

ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΠΠΑΣ: Θα με αφήσετε να μιλήσω; Cool!

Είκοσι λεπτά χρειαστήκατε, κύριε Φίλη, να πείτε ότι οι ερωτώντες του ΠΑΣΟΚ, Δημοκρατική Συμπαράταξη όπως λέγονται πια, κάνουν εθνική ζημιά και λένε για την κατάρρευση της παιδείας.
Ναι, κακώς μιλούν για την κατάρρευση της παιδείας, διότι είπατε ότι δεν υπάρχει κατάρρευση της παιδείας. Συμφωνώ! Δεν υπάρχει κατάρρευση της παιδείας. Υπάρχει η κατάρρευση γενικώς του κράτους. Έχει καταρρεύσει όλο το κράτος, όχι μόνο η παιδεία.
Θυμίζω το παρελθόν σας, κύριε Φίλη, το αντιμνημονιακό, ως δημοσιογράφου και σας ερωτώ τι άλλαξε. Έφτιαξε η χώρα από τον Γενάρη του 2015; Έφτιαξε με το μνημόνιο, τη συμφωνία δηλαδή που ψήφισε και ο κ. Φορτσάκης, που κοιτάει το κινητό του -δεν ψηφίσατε, κύριε Φορτσάκη; Ψηφίσατε- τον Αύγουστο του 2015; Τι άλλαξε; Άλλαξε τίποτα;
Και λέω πώς αλλάζουν τα πράγματα. Είπατε ότι μετέτρεψαν τους εαυτούς τους, μιλώντας για τους ΠΑΣΟΚους και καλά το είπατε. Η δική σας μετατροπή, η κωλοτούμπα του ΣΥΡΙΖΑ, πώς θα πρέπει να ειπωθεί; Είπατε ότι μεταλλάχθηκαν από σοσιαλδημοκράτες, που είχαν το δρόμο του ΠΑΣΟΚ και του σοσιαλισμού, σε μνημονιακούς και ανθρώπους του συστήματος. Εσείς πώς μεταλλαχθήκατε; Από την Αριστερά της προόδου, μήπως μετατραπήκατε σε κίνημα του μνημονίου και της ύφεσης; Διότι περί ύφεσης πρόκειται.
Ομιλείτε -και έχετε και το θράσος να ομιλείτε!- περί σύνδεσης της παιδείας με την παραγωγή. Ποια σύνδεση της παιδείας με την παραγωγή; Η Ελλάδα έχει μείον 1,3 ρυθμό ανάπτυξης σε όλη την Ευρώπη, μόνον η Ελλάδα. Χάριν υμών, κύριε Φίλη της Αριστεράς και της προόδου.

Θα καταθέσω στα Πρακτικά το εν λόγω έγγραφο, για να το δουν και άλλοι Βουλευτές.
(Στο σημείο αυτό ο Βουλευτής κ. Χρήστος Παππάς καταθέτει για τα Πρακτικά το προαναφερθέν έγγραφο, το οποίο βρίσκεται στο αρχείο του Τμήματος Γραμματείας της Διεύθυνσης Στενογραφίας και Πρακτικών της Βουλής)

Καταλήξατε στο τέλος του λόγου σας και είπατε ότι καταρρακώθηκε η εκπαίδευση γενικώς, ενώ είπατε ότι δεν κατέρρευσε η παιδεία, αφού είπατε ότι καταρρακώθηκε το εκπαιδευτικό δυναμικό. Έτσι ακριβώς το είπατε. Αφού καταρρακώθηκε το εκπαιδευτικό δυναμικό –ξέρουμε καλά ελληνικά- σημαίνει ότι καταρρακώθηκε και η παιδεία, δηλαδή κατέρρευσε και η παιδεία. Εσείς το ομολογήσατε ο ίδιος.
«Η παιδεία, καθάπερ ευδαίμων χώρα, πάντα τ’ αγαθά φέρει», είχε πει ο φιλόσοφος Σωκράτης, δηλαδή με απόδοση στα νέα ελληνικά «η μόρφωση, η παιδεία, όπως ακριβώς μία εύφορη γη, φέρνει όλα τα καλά». Και ξέρουμε πόσο υποφέρει ο λαός μας από την έλλειψη παιδείας. Η σημερινή κατάσταση της παιδείας είναι αυτή που έχει ένα μερίδιο της ευθύνης -γιατί το μεγαλύτερο μέρος της ευθύνης το φέρει το συνταγματικό, όπως λέτε εσείς, δημοκρατικό τόξο- για την κατάντια της χώρας και συγκεκριμένα η έλλειψη της παιδείας.
Τι να πρωτοθυμηθεί κανείς από τη δράση του ΠΑΣΟΚ; Διότι το ΠΑΣΟΚ προκειμένου να κάνει σήμερα αντιπολίτευση, έφερε το θέμα. Κακώς το έφερε.
Κρείττον του λαλείν σιγάν, κύριοι του ΠΑΣΟΚ. Τι κάνατε εσείς για την παιδεία; Στους καιρούς σας κατέρρευσε η παιδεία. Τι να πρωτοθυμηθώ; Την κατάργηση της επάρσεως της σημαίας; Να θυμηθώ την κατάργηση της ποδιάς, όπου μετατράπηκαν τα σχολεία μας σε πασαρέλες; Η ποδιά ήταν ό,τι καλύτερο, γιατί εξομοίωνε φτωχούς και πλούσιους. Όλα τα παιδιά φορούσαν μία ομοιόμορφη στολή. Σε αυτό είχατε αλλεργία, στο ομοιόμορφο. Τι να πρωτοθυμηθώ; Την ελλειπέστατη επάρκεια καθηγητών και επί δικών σας ημερών;

(Στο σημείο αυτό χτυπάει το κουδούνι λήξεως του χρόνου ομιλίας του κυρίου Βουλευτή)

Θα πάρω δέκα λεπτά, κύριε Πρόεδρε, όπως πήρε και ο κ. Φορτσάκης.
Είπατε ότι υπάρχει έλλειψη καθηγητών και είπατε με μία έπαρση και ότι εσείς προσλάβατε δέκα χιλιάδες –πόσους- παραπάνω και ότι λύθηκε το πρόβλημα. Αυτό είναι το πρόβλημα της παιδείας; Είναι μόνον η έλλειψη καθηγητών; Εγώ θα σας πω ότι είναι και η έλλειψη εκπαιδευτικής επάρκειας πρόβλημα για τη σωστή παιδεία. Πόσα παιδιά δεν έχουν ακούσει από τα χείλη εκπαιδευτικού τους σε ερώτημά τους «μην με ρωτάς, θα το κάνετε στο φροντιστήριο». Αυτήν την παιδεία θέλουμε;

Επίσης, για το κατάντημα της παιδείας φταίει τα μάλα η αριστερή προπαγάνδα από το 1974 έως σήμερα. Η εκπαίδευση είναι αλωμένη από τη χειρότερη μαρξιστική προπαγάνδα που συνεχίζει ακάθεκτη, προπαγάνδα και επί Νέας Δημοκρατίας και επί ΠΑΣΟΚ.
Επί δικής σας κυβερνήσεως, κύριοι της Νέας Δημοκρατίας, οι οποίοι είστε πατριδοκάπηλοι δεξιοί, βγήκε το βιβλίο της κ. Ρεπούση και είχε την απόλυτη κάλυψη της κ. Γιαννάκου-Κουτσίκου. Επί δικών σας ημερών έδρασαν όλοι οι εθνομηδενιστές καθηγητές. Πώς θα φτιάξετε την παιδεία; Με τον κ. Λιάκο;
Έχετε διαβάσει τι λέει το Σύνταγμα; Το Σύνταγμα λέει στο άρθρο 16 ότι η παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του κράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Ελλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες.
Εσείς φτιάχνετε ρομποτάκια, φτιάχνετε παιδιά τα οποία δεν έχουν καμία ελπίδα, κανένα μέλλον, που ζουν δώδεκα χρόνια σκλαβιάς, γιατί σκλαβιά είναι το σχολείο. Έχουν δίκιο τα παιδιά να εναντιώνονται στο σχολείο, αυτό το σχολείο που έχετε φτιάξει, δεξιοί και αριστεροί.
Εμείς είμαστε ενάντια σ’ αυτό το σχολείο. Αυτό το σχολείο θέλουμε να αλλάξουμε και θέλουμε να κάνουμε τα σχολεία όλα πρότυπα, αυτό που δεν θέλετε εσείς και όχι μόνο τα σχολεία, αλλά και την κοινωνία να την κάνουμε πρότυπο.
Αποδεικνύετε σήμερα –και τελειώνω, κύριε Πρόεδρε- απολύτως την ιδεολογική μας τοποθέτηση ότι Αριστερά και Δεξιά είναι ακριβώς το ίδιο πράγμα, οι δύο όψεις του αυτού νομίσματος.
Η αριστερή πολιτική των τελευταίων μηνών αποδεικνύει ακράδαντα την απόλυτη ταύτιση της μνημονιακής πολιτικής Δεξιάς και Αριστεράς. Δεν ξεχνάει κανείς και δεν θα ξεχάσει κανείς απ’ αυτούς που μας βλέπουν τον Αύγουστο του 2015. Στις 14 Αυγούστου του 2015 εσείς δεξιοί κι εσείς αριστεροί ψηφίσατε το ίδιο μνημόνιο.

(Στο σημείο αυτό κτυπάει το κουδούνι λήξεως του χρόνου ομιλίας του κυρίου Βουλευτή)

Κύριε Πρόεδρε, τελειώνω.
Είστε υποκριτές μέσα σ’ αυτήν εδώ την Αίθουσα. Στέλνει ο Πρωθυπουργός της Αριστεράς τα παιδιά του σε ιδιωτικά σχολεία; Τόσο πολύ έχετε περιβάλει με την αγάπη σας και τη φροντίδα σας την αριστερή την εκπαίδευση και την παιδεία του ελληνικού λαού; Ο κ. Τσίπρας στέλνει τα παιδιά του σε ιδιωτικά σχολεία. Μάθετέ το. Δεν είναι ο μόνος. Και ο κ. Σαμαράς έστελνε το παιδί του σε ιδιωτικό σχολείο.

ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Γεώργιος Βαρεμένος): Τελείωσαν και τα έντεκα λεπτά.

ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΠΠΑΣ: Ευχαριστώ, κύριε Πρόεδρε.

ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Γεώργιος Βαρεμένος): Θα με ευχαριστήσετε όταν τελειώσετε.

ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΠΠΑΣ: Ξέρετε ότι το παιδί του αντέγραφε και πατέρας και θείος απέλυσαν την καθηγήτρια. Το καταθέτω για τα Πρακτικά.

(Στο σημείο αυτό ο Βουλευτής κ. Χρήστος Παππάς καταθέτει για τα Πρακτικά το προαναφερθέν έγγραφο, το οποίο βρίσκεται στο Αρχείο του Τμήματος Γραμματείας της Διεύθυνσης Στενογραφίας και Πρακτικών της Βουλής)

Τελευταία πρόταση, κύριε Πρόεδρε. Λέω ότι εμείς στη Χρυσή Αυγή αγωνιζόμαστε για εθνική παιδεία και πιστεύουμε ότι υποχρέωση του κράτους και μόνο του κράτους, ενός εθνικού κράτους, είναι η διαπαιδαγώγηση των νέων Ελλήνων. Γι’ αυτό αγωνιζόμαστε, για την οργάνωση της νεολαίας, μιας νεολαίας εθνικής προς ανώτερους σκοπούς.
Παιδεία, λοιπόν, εθνική, ουσιαστική, γιατί, όπως έλεγε και ο Ουίνστον Τσόρτσιλ, αυτός ο νομπελίστας Πρωθυπουργός της Μεγάλης Βρετανίας, «το μυαλό ενός έξυπνου ανθρώπου είναι σαν μυδραλιοβόλο». Να μην το πάρει κανένας εισαγγελέας και πει ότι λέμε για όπλα και το βάλει σε κάποια δικογραφία. Έλεγε, λοιπόν, ο Τσόρτσιλ: «Είναι ένα καλό όπλο, αλλά είναι άχρηστο χωρίς πυρομαχικά, δηλαδή γνώσεις και παιδεία».
Ο ελληνικός λαός είναι ένας έξυπνος λαός. Μην τον υποτιμάτε.


(Χειροκροτήματα από την πτέρυγα του Λαϊκού Συνδέσμου – Χρυσή Αυγή)


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...