Κυριακή 19 Ιουλίου 2015

ΑΓΩΝΑΣ ΣΚΛΗΡΟΣ ΚΑΙ ΜΕΡΕΣ ΛΕΥΤΕΡΙΑΣ ΕΡΧΟΝΤΑΙ

Πήγα φυλακή γιατί καί 'γώ , όπως καί οι συναγωνιστές μου, δεν προσκύνησα , δεν δραπέτευσα . Αντιμετώπισα καί αντιμετωπίζω κατάματα τούς άθλιους κατηγόρους μας .Τηv συμμορία Σαμαρά καί την παραδικαστική παράγκα Ντογιάκου - Αθανασίου .
Στάθηκα όρθιος σαν άνδρας και χρυσαυγίτης.

Δέν ήμουν όμως μόνος, στην δύσκολη κατάσταση της 18μηνης φυλάκισης  είχα στο πλευρό μου τουs συντρόφους μου καί την οικογένεια μου . 
Παραμένω ακλόνητος στην Πίστη μου και στο πλευρό του Αρχηγού της  τρίτης Πολιτικής Δύναμης της Χώρας και αγωνίζομαι μαζί του για ΠΑΤΡΙΔΑ και ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ.

Δεν φοβόμαστε και τίποτα δεν μας λυγίζει γιατί έχουμε το Δίκιο , τον Λαό και τον Θεό μαζί μας.
Δεν Φοβόμαστε επιπλέον γιατί γνωρίζουμε πολύ καλά πως πραγματικά εμείς είμαστε ο αληθινός και μεγάλος τους Φόβος.

Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΕΡΧΕΤΑΙ
ΨΗΛΑ ΟΙ ΣΗΜΑΙΕΣ - ΟΙ ΜΕΡΕΣ ΤΗΣ ΣΚΛΑΒΙΑΣ ΘΑ ΤΕΛΕΙΩΣΟΥΝ -
Η ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΘΑΡΘΕΙ ΣΕ ΜΑΣ !

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...