Κυριακή 12 Ιουλίου 2015

ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΝΤΡΕΠΕΣΤΕ, ΑΛΛΑ ΝΑ ΤΡΕΜΕΤΕ ΤΗΝ ΟΡΓΗ ΜΑΣ


Γράφει  ο Θοδωρής Τσέλας.

Ζούμε στην εποχή του ΜΗ(Ν)…
ΜΗ μιλάς, ΜΗΝ ακούς, ΜΗ βλέπεις, ΜΗ σκέφτεσαι, ΜΗ(Ν)….

Είμαι εξαπατημένος και νοιώθω εξοργισμένος! Γιατί ψήφισα «ΟΧΙ» στα μέτρα και σήμερα πανηγυρίζουν όσοι ψήφισαν «ΝΑΙ» με ένα ακόμη μνημόνιο στην αγκαλιά τους, το οποίο το κραδαίνουν ως επιτυχία. Ένα μνημόνιο που θα έρθει στην Βουλή, για να πάρει λευκή επιταγή και εξουσιοδότηση για να διαπραγματευτεί ο Τσίπρας και η παρέα του, τα τελικά μέτρα φτωχοποίησης του λαού μας.
Κανείς δεν αισθάνεται ότι εξαπατήθηκε;

Μην βιαστείτε να με χαρακτηρίσετε «αντιπολιτευτικό». Δεν είναι τόσο απλό…
Βλέπετε ΔΕΝ τα έχω με τον Τσίπρα και τον Σαμαρά, τον Βενιζέλο και τον ΓΑΠ, τον Καραμανλή που ετοιμάζεται για οικουμενικός πρωθυπουργός – γιαυτό έσπασε και την σιωπή του εξάλλου – ούτε καν με τον Σημίτη του δημιουργικού SWAP, ούτε με τόσους άλλους πιο πίσω που πλούτισαν στην πλάτη μας. Αυτοί ήταν – και είναι – σε εντεταλμένη υπηρεσία. Και στόχος τους είναι να μας εξαπατούν ο ένας μετά τον άλλον σε αυτή την σκυταλοδρομία εξαπάτησης! Και το καταφέρνουν περίφημα μετατρέποντας σε σκληρή αλήθεια την φράση: «Αν σε εξαπατήσουν μια, θα πρέπει να ντρέπεται αυτός που σε εξαπάτησε, αν σε εξαπατήσουν δις και οι ίδιοι, θα πρέπει να ντρέπεσαι εσύ».
Κανείς δεν αισθάνεται ότι εξαπατήθηκε;

 Είμαι εξαπατημένος και νοιώθω εξοργισμένος! Και τα έχω με τους συμπολίτες μου. Τους Έλληνες, (αρνούμαι τον όρο «Νεο – Έλληνας» γιατί η φυλή μας έρχεται από τα βάθη των χιλιετιών, ίδια και απαράλλαχτη).

Τα έχω με τους απογόνους εκείνων που αντιδρούσαν όταν ο Θεμιστοκλής τους έλεγε πως πρέπει να γίνει η Ναυμαχία στην Σαλαμίνα και για να τους πείσει και να δοξαστεί το Έθνος των Ελλήνων και να λάμψει, στο τέλος χρησιμοποίησε ακόμη και δόλο, φτάνοντας μέχρι τις παρυφές της προδοσίας!

Τα έχω με τους απογόνους όλων εκείνων, που κατηγορούσαν τον Περικλή για την φτώχεια στην Αρχαία Αθήνα. Και που μετά, με την χρήση των χρημάτων του ταμείου της… «Αθηναϊκής Συμμαχίας», την απαλλοτρίωση δηλαδή του συμμαχικού ταμείου της Δήλου, ζητωκραύγαζαν υπέρ του. Και αφού χόρτασαν με ξένα λεφτά, έστρεψαν υποψίες ότι ο Φειδίας νόθευσε το κράμα χρυσού του αγάλματος της Αθηνάς. Ο Φειδίας, δικάστηκε και απέδειξε την αθωότητά του. Αλλά αμέσως μετά κατηγορήθηκε για αλαζονεία επειδή είχε απαθανατίσει τον εαυτό του και τον Περικλή στην ασπίδα της Αθηνάς και φυλακίστηκε! Όσο για τον Περικλή, αν και ορίστηκε δικάσιμος, ο Περικλής δεν δικάστηκε ποτέ, διότι ξεκίνησε ο Πελοποννησιακός Πόλεμος.

Τα έχω με τους απογόνους εκείνων που σκιάχτηκαν τον Ιμπραήμ Πασά και ήταν έτοιμοι να κάνουν πίσω και να μην πολεμήσουν, ώσπου διάβασαν μια επιστολή του ίδιου του Κολοκοτρώνη προς «τα χωρία της Λιοδώρας, όλα από Ζάτουνα έως Ασπρα Οσπήτια», προκειμένου να τον ακολουθήσουν το 1822 στην πολιορκία της Πάτρας εναντίον του Ιμπραήμ Πασά και του Ελληνα προδότη υπαρχηγού Δημήτρη Νενέκου. Η επιστολή έλεγε: «Φωτιά και τσεκούρι στους προσκυνημένους»…

Τα έχω με όλους εκείνους που ψάχνουν μια αφορμή να εξαπατηθούν, ενώ παράλληλα ζητωκραυγάζουν για την φτώχεια τους και είναι έτοιμοι να ψηφίσουν τον επόμενο που θα τους τάξει λεφτά, όπως ο ΓΑΠ και ο Τσίπρας, και που θα τους εξαπατήσει μετά.
Μόνο που τις ανόητες επιλογές των σύγχρονων «νενέκων» τις πληρώνουμε όλοι…
Κανείς δεν αισθάνεται ότι εξαπατήθηκε;Τα έχω με όλους εκείνους τους άσχετους, ηλίθιους δημ(ι)οσιογράφους που γράφουν, «και τι πειράζει που παίρνουμε 50 ευρώ από τα ΑΤΜ»; Με τους θιασώτες του » ΝΑΙ» που σιτίζονται σε ολόκληρη τη ζωή τους από το κράτος, και που δεν έχουν σκεφτεί ούτε μια φορά, αυτό το κράτος ποιος το πληρώνει… Κανείς δεν αισθάνεται ότι εξαπατήθηκε;Τα έχω με όλους εκείνους, που είχαν όντως μαύρο χρήμα κρυμμένο στα σεντούκια.
Εκείνους που δίνουν λάθος εικόνα στους ξένους δυνάστες, που χαίρονται με το κυνήγι του θησαυρού που παίζουν εις βάρος μας. Γιατί τελικά, δυστυχώς, είναι η μαύρη αλήθεια! ΔΕΝ ζουν ΟΛΟΙ οι Έλληνες με 60 ρημαδοευρώ που δίνει το ΑΤΜ! Κανείς δεν αισθάνεται ότι εξαπατήθηκε;

Εμένα και εκατοντάδες χιλιάδες σαν εμένα, το capital control μας είχε επιβληθεί πολλούς μήνες πριν, όταν σταμάτησε ετσιθελικά να καταβάλλεται η μισθοδοσία μας, η χάσαμε την δουλειά μας.
Εμένα και εκατοντάδες χιλιάδες σαν εμένα, μας ζορίζει που δεν μπορούμε να κάνουμε ανάληψη τα 7 από τα 67 ευρώ που έχουμε στην τράπεζα. Και μας κυριεύει τρόμος, πως θα μείνουν μέχρι την άλλη Τετάρτη, κλεισμένα μέσα στις τράπεζες τους.
Κανείς δεν αισθάνεται ότι εξαπατήθηκε;

Είμαι εξαπατημένος και νοιώθω εξοργισμένος!

Γιατί είμαι ένας από τους 3,5 εκ πολίτες που εξαπατήθηκαν με χυδαίο τρόπο από την κυβέρνηση και τον ίδιο τον κ. Τσίπρα. Ακούω τους ηττημένους της ΝΔ, του ΠΑΣΟΚ, του Ποταμιού και όλων των μορφωμάτων να λένε, «εμείς θα βάλουμε πλάτη στα μέτρα και στο μνημόνιο» και αναρωτιέμαι. Κανείς δεν αισθάνεται ότι εξαπατήθηκε;

Δεν είμαι ένας από εκείνους που ψήφισαν τον Σύριζα τον Ιανουάριο, αλλά στήριξα το «ΟΧΙ» στα νέα μέτρα. Αλλά μέτρα έρχονται και σήμερα, οι ψηφοφόροι του Σύριζα μουδιασμένοι για την συνεχόμενη ανοησία τους, το τερματίζουν ψελλίζοντας δικαιολογίες του τύπου: «Ε, τι να έκανε; » Λέει ένας…  «Αφού μας είχαν στριμώξει στον τοίχο» λέει άλλος.
«Ρε φίλε, αφού ήταν άπειρος… Την πάτησε, κρίμα» λέει ένας άλλος…
Κανείς δεν αισθάνεται ότι εξαπατήθηκε;

Είμαι ένας από εκείνους που αναρωτιέται, πως γίνεται να απορρίπτει ο Λαός μας τα μέτρα των 8 δις και να έρχονται μέσα σε 48 ώρες και να ζητούν να ψηφιστούν μέτρα 13+ δις ευρώ;
Κανείς άλλος δεν αισθάνεται ότι εξαπατήθηκε;
http://ethnikismos.net/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...