Τρίτη 14 Ιουλίου 2015

Ό,τι δεν με καταστρέφει, με κάνει πιο δυνατό - Άρθρο του Παναγιώτη Ηλιόπουλου

Ό,τι δεν με καταστρέφει, με κάνει πιο δυνατό - Άρθρο του Παναγιώτη Ηλιόπουλου
Αυτές είναι οι τελευταίες γραμμές που γράφω μέσα από το κελί μου, σαν όμηρος ενός σάπιου και διεφθαρμένου πολιτικού συστήματος. Οι χιλιάδες ώρες απομόνωσης, σε τέσσερις τοίχους, ανήκουν ήδη στο παρελθόν.
Όλο αυτό το διάστημα, τα συναισθήματα γιγαντώθηκαν και έφτασαν στα όριά τους. Αγάπη για την Πατρίδα μου, για τον Αγώνα μας, για τη Νίκη που έρχεται, για την Οικογένειά μου που μεγάλωσε και μου χαρίζει μοναδικές στιγμές, για τους φίλους μου και τους Συναγωνιστές μου.
Μίσος και οργή για όσους έστησαν αυτή την απίστευτη σκευωρία, για τους παραδικαστικούς, που την υποστήριξαν και, βέβαια, για τους πολιτικάντηδες που ξεπούλησαν φτηνά τις Ελπίδες και τα Όνειρα των Ελλήνων.
Από μικρό παιδί έγραφα στα τετράδιά μου τη ρήση του Νίτσε που έχω επιλέξει για τίτλο του άρθρου. Πάντα είχα μια αδιόρατη έλξη στις προκλήσεις και τις δύσκολες καταστάσεις. Δεν εντάχθηκα στη Χρυσή Αυγή για να γίνω βουλευτής. Συμμετέχω στην προσπάθεια του Αρχηγού και των Συναγωνιστών μου από την εποχή που συγκεντρώναμε 7.000 ψήφους σε όλη την Ελλάδα και ήμασταν και ικανοποιημένοι.
Χρειάστηκε να περάσω 547 ημέρες από τη ζωή μου σ' ένα κελί για να νιώσω τη ρήση αυτή να γίνεται πράξη. Το πρωινό της 11ης Ιουλίου, λοιπόν, θα με βρει πιο Δυνατό, πιο Ώριμο και πιο Δημιουργικό, δίπλα στους Αγνούς Πατριώτες της Χρυσής Αυγής στην πρώτη γραμμή του Αγώνα.
Έπαιξαν κι έχασαν όσοι πίστεψαν ότι με τις δολοφονίες των δύο Ηρώων Αδελφών μας και τις παράνομες διώξεις των βουλευτών του Κινήματός μας θα σταματούσαν το ρουν της Ιστορίας. Η Χρυσή Αυγή είναι τώρα ΠΑΝΤΟΥ και τα λάβαρά της έχουν ανεξίτηλο το ΑΙΜΑ των παιδιών της. Αυτό που τους πονάει πιο πολύ όμως, είναι ότι η σπίθα της Χρυσής Αυγής καίει βαθιά στις ψυχές των Ελλήνων και είναι έτοιμη να γίνει πυρκαγιά  και να κάψει ό,τι σάπιο και διεφθαρμένο βρει στο διάβα της. Είμαστε το τελευταίο απόρθητο κάστρο σε ένα κόσμο ερειπίων.
Όσοι διαβάζετε αυτές τις γραμμές, νιώθετε μέσα από την καρδιά σας ότι δεν σας προδώσαμε. Σταθήκαμε όρθιοι και Περήφανοι απέναντι σε ένα πανίσχυρο, παγκόσμιο σύστημα το οποίο φτύσαμε με περιφρόνηση.
Εμάς διάλεξε η μοίρα να περάσουμε αυτή τη βάσανο και, παρά τη σκληρή πραγματικότητα που βιώσαμε, βγήκαμε Ισχυρότεροι και Νικητές. Τα ψέματά τους όμως τελείωσαν. Τώρα αρχίζει να λάμπει η Αλήθεια και το Δίκαιο επιστρέφει στη θέση του.
Η Χρυσή Αυγή του Ελληνισμού πλησιάζει και η Ελευθερία της Πατρίδας μας θα δικαιώσει τις θυσίες μας. Το σκοτάδι τους δίνει τη θέση του στο Φως και σύντομα, όλα αυτά τα άθλια υποκείμενα θα βρεθούν ενώπιον μιας Ανεξάρτητης Δικαιοσύνης για την παραδειγματική τους τιμωρία.
Τις δύσκολες μέρες που έρχονται η Ελλάδα μας χρειάζεται όλουςΔεν κάνουμε ούτε βήμα πίσωΠυκνώνουμε τις τάξεις της Χρυσής Αυγής και δίνουμε τον Υπέρ Πάντων Αγώνα ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΝΙΚΗ!
Παναγιώτης Ηλιόπουλος
Φυλακές Κορυδαλλού
8-7-2015    


Διαβάστε περισσότερα: http://www.xryshaygh.com/enimerosi/view/oti-den-me-katastrefei-me-kanei-pio-dunato-arthro-tou-panagiwth-hliopoulou#ixzz3frmgDW5w

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...