ΠΡΟΣ:
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΘΕΜΑ: «Αλλοίωση της ελληνικής ιστορίας στα σχολικά βιβλία»
Δημοσιεύματα του ηλεκτρονικού Τύπου επαναφέρουν το ζήτημα της αλλοίωσης της Ιστορίας του Ελληνικού Έθνους. Σύμφωνα με αυτά, στο σχολικό εγχειρίδιο που διδάσκεται στην Δ’ Δημοτικού έχουν αφαιρεθεί οι χάρτες των ελληνικών αποικισμών της κλασικής εποχής στις περιοχές της Μεσογείου, του Ευξείνου Πόντου και των Βαλκανίων με αποτέλεσμα ο Ελληνισμός εκείνης της εποχής, αντί να φαίνεται ως μια κραταιά αυτοκρατορία, να εμφανίζεται ως μια κουκίδα στα μάτια των μαθητών. Αντιστοίχως, στην Ιστορία της Ε’ Δημοτικού, δίνονται ψευδή στοιχεία για τον τουρκικό στρατό στην Άλωση της Κωνσταντινούπολης, ενώ δίδεται ιδιαίτερη έμφαση στον Μωάμεθ τον Πορθητή έναντι του Κωνσταντίνου Παλαιολόγου.
Δεδομένου ότι τα σχολικά βιβλία έχουν διαχρονικά απασχολήσει την εκπαιδευτική και την επιστημονική κοινότητα και έχουν σοβαρή επίδραση στην κοινωνία και στην διαμόρφωση των γνώσεων των μαθητών, πρέπει να ληφθεί ειδική μέριμνα ώστε να μην σημειώνονται προσβλητικά και εθνικά επικίνδυνα λάθη εις βάρος της χώρας μας.
Ερωτάται ο αρμόδιος υπουργός:
1) Για ποιο λόγο συντελείται αυτή η προσπάθεια αλλοίωσης της ελληνικής γεωγραφίας και της ελληνικής Ιστορίας στα σχολικά βιβλία;
2) Θα υπάρξουν διορθωτικές αλλαγές ή αντικατάσταση των βιβλίων ώστε να αποκατασταθεί η ιστορική αλήθεια;
Αθήνα, 18/05/2016
Ο ερωτών Βουλευτής
Χρήστος Παππάς
Βουλευτής Επικρατείας
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΘΕΜΑ: «Αλλοίωση της ελληνικής ιστορίας στα σχολικά βιβλία»
Δημοσιεύματα του ηλεκτρονικού Τύπου επαναφέρουν το ζήτημα της αλλοίωσης της Ιστορίας του Ελληνικού Έθνους. Σύμφωνα με αυτά, στο σχολικό εγχειρίδιο που διδάσκεται στην Δ’ Δημοτικού έχουν αφαιρεθεί οι χάρτες των ελληνικών αποικισμών της κλασικής εποχής στις περιοχές της Μεσογείου, του Ευξείνου Πόντου και των Βαλκανίων με αποτέλεσμα ο Ελληνισμός εκείνης της εποχής, αντί να φαίνεται ως μια κραταιά αυτοκρατορία, να εμφανίζεται ως μια κουκίδα στα μάτια των μαθητών. Αντιστοίχως, στην Ιστορία της Ε’ Δημοτικού, δίνονται ψευδή στοιχεία για τον τουρκικό στρατό στην Άλωση της Κωνσταντινούπολης, ενώ δίδεται ιδιαίτερη έμφαση στον Μωάμεθ τον Πορθητή έναντι του Κωνσταντίνου Παλαιολόγου.
Δεδομένου ότι τα σχολικά βιβλία έχουν διαχρονικά απασχολήσει την εκπαιδευτική και την επιστημονική κοινότητα και έχουν σοβαρή επίδραση στην κοινωνία και στην διαμόρφωση των γνώσεων των μαθητών, πρέπει να ληφθεί ειδική μέριμνα ώστε να μην σημειώνονται προσβλητικά και εθνικά επικίνδυνα λάθη εις βάρος της χώρας μας.
Ερωτάται ο αρμόδιος υπουργός:
1) Για ποιο λόγο συντελείται αυτή η προσπάθεια αλλοίωσης της ελληνικής γεωγραφίας και της ελληνικής Ιστορίας στα σχολικά βιβλία;
2) Θα υπάρξουν διορθωτικές αλλαγές ή αντικατάσταση των βιβλίων ώστε να αποκατασταθεί η ιστορική αλήθεια;
Αθήνα, 18/05/2016
Ο ερωτών Βουλευτής
Χρήστος Παππάς
Βουλευτής Επικρατείας
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου