"Δεξιά επί του παρόντος υπάρχουν οι Ανεξάρτητοι Έλληνες, οι οποίοι διατηρούνται ως παρουσία, και η ανερχόμενη, δυστυχώς, Χρυσή Αυγή, που βλέπει τα ποσοστά της σε διψήφιο νούμερο με ορίζοντα το 18% έως 20%".
Σχολιάζοντας το "δυστυχώς" του αρθρογράφου, να τονίσουμε πως... δυστυχώς για το σαθρό πολιτικό κατεστημένο του τόπου και ΕΥΤΥΧΩΣ για την Πατρίδα η Χρυσή Αυγή τυγχάνει την αποδοχή ολοένα και περισσότερων αφυπνισμένων Ελλήνων που πυκνώνουν τις τάξεις του Λαϊκού Εθνικιστικού Κινήματος με ένα και μοναδικό σκοπό: Να ξεβρωμίσει ο τόπος!
Τα πραγματικά ποσοστά του Λαϊκού Συνδέσμου τα γνωρίζουν καλά στα παράκεντρα εξουσίας και αντιλαμβάνονται πως η εκτρωματική συγκυβέρνηση ΝΔ- ΠΑΣΟΚ αποτελεί το πολιτικό κύκνειο άσμα της αμαρτωλών πρώην μεγάλων κομμάτων. Ερχόμαστε!
Διαβάστε περισσότερα: http://www.xryshaygh.com/index.php/enimerosi/view/efhmerida-dhmokratia-to-20-aggizei-h-chrush-augh#.UcrNazvjfVo#ixzz2XJu9eGAQ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου