Τρίτη 5 Μαρτίου 2013

«Κατασπατάληση χρήματος και ένδεια αισθητικής και στη νέα διαφήμιση της Ελλάδας στο εξωτερικό»


ΠΡΟΣ: ΥΠΟΥΡΓΟ  ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
ΘΕΜΑ: «Κατασπατάληση χρήματος και ένδεια αισθητικής και  στη νέα διαφήμιση της Ελλάδας στο εξωτερικό»
Ένα απλοϊκό, στα όρια του πρόχειρου, διαφημιστικού «σποτ», προωθητικό της Ελλάδας στο εξωτερικό, φέρεται να έχει κοστίσει στον ελληνικό λαό, το υπέρογκο ποσό των 10.000 Ευρώ. Συγκεκριμένα, πρόκειται για τη διαφήμιση με λεκτικό  περιεχόμενο  «Greece All Time Classic» , φράση που εμφανίζεται σε γαλάζιο φόντο με λευκή γραμματοσειρά. Με άλλες λέξεις, ένα απλούστατο κείμενο word, με μια εξίσου απλή (ούτε καν ευρηματική) φράση, φέρεται να έχει κοστίσει το δυσανάλογο ποσό των 10.000 Ευρώ, προφανώς σε πλήρη αντιστοιχία με το απαράδεκτο «διαφημιστικό – μουσικό» δρώμενο που έλαβε χώρα στη Μ. Βρετανία, παρουσία της υπουργού, σε μια προσπάθεια προβολής της χώρας μας στο εξωτερικό. Ως γνωστόν, το απαράδεκτο εκείνο «διαφημιστικό» που μετά την κατακραυγή αποσύρθηκε άρον- άρον, παρουσίαζε σε μια πλατεία του Λονδίνου μερικούς αλλοδαπούς να ταλαντεύονται χορευτικά σε έναν άθλιο μουσικό ρυθμό, προβάλλοντας, υποτίθεται, με τον τρόπο αυτό, εκτός από την ίδια την Υπουργό, τον ελληνικό πολιτισμό διεθνώς!

Ερωτάται η κυρία Υπουργός:

1) Αληθεύει το περιεχόμενο της είδησης σχετικά με το κόστος του διαφημιστικού; Ανεξαρτήτως αυτού, που έχει ήδη χρησιμοποιηθεί και ποια ήταν η αποδοχή του από τα ξένα ΜΜΕ ;

2) Με ποια κριτήρια και ποιες διαδικασίες επιλέγονται τα χαμηλής αισθητικής και υψηλού κόστους διαφημιστικά που φιλοδοξούν να προβάλουν την Ελλάδα στο εξωτερικό; Σε ποια φυσικά πρόσωπα ή υπηρεσίες ανατίθεται το καθήκον αυτό;

3) Καλύπτει αυτή η μορφή προβολής (προσβολής κατ’ εμάς) της Ελλάδας και  του πολιτισμού της, την αισθητική της κυρίας Υπουργού; 
Αθήνα, 01/03/2013
Ο Ερωτών Βουλευτής
Χρήστος Παππάς
Βουλευτής Επικρατείας
ΛΑΪΚΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ-ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...