Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου 2017

ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΑΠΟΓΝΩΣΗΣ - Μπάχαλο με το κοινωνικό εισόδημα αλληλεγγύης

Κύριε Παππά,
θα ήθελα να σας ενημερώσω για το μπάχαλο που επικρατεί με το κοινωνικό εισόδημα αλληλεγγύης.Όσοι είμαστε άνεργοι με μηδενικό εισόδημα στην εφορία,αλλά συγχρόνως εξαρτόμενα μέλη στην οικογένειά μας δεν το δικαιούμαστε,αν είναι δυνατόν δηλαδή.Θα σας αναφέρω ως παράδειγμα την δική μου οικογένεια.!Είμαστε 5μελης,ο πατέρας μου γερός να είναι,είναι 66 ετών ο άνθρωπος και είναι άνεργος.Η μητέρα μου είναι 54 ετών και είναι ασφαλισμένη στον Ο.Γ.Α ,αφού έχουμε δέκα χωράφια με ελιές που της άφησαν οι συγχωρεμένοι οι γονείς της.Ο αδερφός μου 23 ετων άνεργος,η αδερφή μου 25 άνεργη και εγώ 24 άνεργος.Επειδή η μητέρα μου έχει αυτά τα χωραφάκια τα οποία αποτελούν το μοναδικό μας εισόδημα και το σπίτι στο οποίο μένουμε 175 τ.μ αλλά επειδή δεν είχαμε ποτέ την οικονομική άνεση να το σενιάρουμε δεν είναι σε καλή κατάσταση,αυτοί στην κυβέρνηση βλέπουν ότι είναι μεγάλο αλλά δεν ήρθαν ποτέ να δουν τις συνθήκες που επικρατούν κ μας ανεβάζουν το οικογενειακό εισόδημα και δεν παίρνουμε κανένα επίδομα,μας θεωρούν πλούσιους δηλαδή.
Από την άλλη όμως Αλβανοί και λοιποί λαθρομετανάστες τα παίρνουν όλα γιατί δηλώνουν ο,τι θέλουν στην εφορία.!Γαμώ το κράτος ψευτοαλληλεγγύης που έχουν.!Εδώ κ χρόνια κ με όλα τα επιδόματα συμβαίνει αυτό,δεν παίρνουμε εμείς που έχουμε πραγματική και παίρνουν όλοι οι λαθρομετανάστες.Καντε μια ερώτηση στη μπουρδελοβουλή για να δούμε που θα πάει αυτή η κατάσταση.

Μας έχουν εξαθλιώσει εδώ και χρόνια και μας τυραννάνε και άλλο.Αλλά φταίνε και κάποιοι που παλιότερα ψήφιζαν  αυτά τα λαμόγια και τους κάνανε ανθρώπους,τους απατεώνες.

Δ.Μ.
3/2/17

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...