Πέμπτη 6 Οκτωβρίου 2016

Χρήστος Παππάς: Τυχάρπαστοι αεριτζήδες εκποιούν τον Ελληνικό εναέριο χώρο! ΒΙΝΤΕΟ

Ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος, Χρήστος Παππάς τοποθετήθηκε στην Ολομέλεια σχετικά με το νομοσχέδιο για την αναδιάρθρωση της Πολιτικής Αεροπορίας, δηλαδή για την εκχώρηση και το ξεπούλημα των εναέριων χώρων μας.
Ακολουθεί ολόκληρη η τοποθέτηση του Χρήστου Παππά: "Κύριε Πρόεδρε, κυρίες και κύριοι. με την μορφή κατεπείγοντος η συγκυβέρνηση εισάγει προς ψήφιση ένα απαράδεκτο και πρωτοφανές στην κοινοβουλευτική ιστορία του τόπου νομοσχέδιο. Ανάλογο νομοσχέδιο είχε κατατεθεί από την κυβέρνηση Βενιζέλου το 1914 πριν από 102 χρόνια, σύμφωνα με το οποίο η Ελληνική Βουλή παραχώρησε την ελληνική νήσο Σάσων των Επτανήσων, στρατηγικής σημασίας στα στενά του Οτράντο ανοιχτά του λιμανιού της Αυλώνας, στην Αλβανία. Με το παρόν νομοσχέδιο παραχωρείτε, ξεπουλάτε για την ακρίβεια τον ελληνικό εναέριο χώρο. Το καταγγείλαμε, με σκοπό να το προλάβουμε από βήματος της Βουλής, πριν από 15 μέρες η βουλευτής μας κα. Ζαρούλια. Το γράψαμε, το διαδώσαμε με πρωτοσέλιδο τίτλο και με εμπεριστατωμένη ανάλυση στην εφημερίδα μας ‘’ΕΜΠΡΟΣ’’ της 24ης Σεπτεμβρίου.
Δυστυχώς η μνημονιακή συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ με την στήριξη της δήθεν αντιπολιτευόμενης Νέας Δημοκρατίας φέρνουν το κατάπτυστο νομοσχέδιο της παραχώρησης κατ’ ουσίαν του FIR Αθηνών σε ιδιώτες απεμπολώντας το βασικό δικαίωμα ως εθνικά κυρίαρχου κράτους να ελέγχει και να ορίζει τις αερομεταφορές, την αεροπλοΐα, τον εναέριο χώρο του, δηλαδή τα κυριαρχικά του δικαιώματα εφόσον είναι κράτος και όχι μπανανία εξαρτώμενη από τις πολιτικές της Ευρωπαϊκής Ένωσης και των Ηνωμένων Πολιτειών. Μπανανία που καταντήσατε την Πατρίδα μας εν έτει 2016.
Και πότε γίνεται αυτό; Στην χρονική συγκυρία όπου ετοιμάζετε μια επιπλέον φοροεπιδρομή στον Έλληνα με την φορομπηχτική σας πολιτική η οποία φαίνεται ξεκάθαρα όχι μόνο στην τσέπη και την καθημερινότητα του Λαού αλλά και στο προσχέδιο του προϋπολογισμού του 2017 που καταθέσατε στην Βουλή. Έρχεται τσουνάμι επιπλέον φόρων άμεσων και έμμεσων 2.5 δισ. ευρώ, μείωση του αφορολόγητου ορίου, περικοπή συντάξεων, επιβαρύνσεις επί των μισθών, αλλά πολύ περισσότερο το τελειωτικό χτύπημα στην ελληνική επιχειρηματικότητα στους βιοπαλαιστές επαγγελματίες και μαγαζάτορες με τα εξής πρωτοφανή που επινόησαν και υλοποιούν οι μαρξιστικοί οικονομικοί εγκέφαλοι της συγκυβέρνησης. Δηλαδή, αύξηση του συντελεστή φορολόγησης των επιχειρήσεων από το 26% στο 29%, για επιχειρήσεις με κέρδη έως 50.000 ευρώ. Επίσης, άκουσον – άκουσον αύξηση της προκαταβολής φόρου στο 100% για το φορολογικό έτος 2016, δηλαδή τις δηλώσεις του 2017. Αυξήσεις έρχονται παντού. Αυξήσεις έμμεσων φόρων που θα γονατίσουν τα ελληνικά νοικοκυριά. Αύξηση του ειδικού φόρου κατανάλωσης στα καύσιμα, στον καπνό, στα τσιγάρα, στον καφέ, στα ηλεκτρονικά τσιγάρα, εξόντωση του ελληνικού τουρισμού. Τα νησιά θα τεθούν στο καθεστώς ΦΠΑ από 13% σε 24%. Αύξηση των τηλεπικοινωνιακών τελών σταθερής τηλεφωνίας και ούτω το καθεξής. Και περιμένετε με αυτές τις μεθόδους και αυτά τα μέτρα να ανορθώσετε την ελληνική οικονομία. Μια οικονομία την οποία έχετε ρίξει κυριολεκτικά στα βράχια.
Φέρετε απόλυτα την ευθύνη, είστε συνυπεύθυνοι με τις προηγούμενες κυβερνήσεις του αντιλαϊκού μνημονιακού τόξου για αυτήν την κατάσταση.
Στον οικονομικό πόλεμο της Ευρωπαϊκής Ένωσης εναντίον της Πατρίδας μας, σηκώσατε λευκή σημαία, πετάξατε πετσέτα, παρόλες τις εξαγγελίες σας για την ελπίδα που έρχεται, για το Μνημόνιο που θα πάψει να υφίσταται. Και την στιγμή που χτυπάτε και γονατίζετε τα ελληνικά νοικοκυριά, χτυπάτε κυριολεκτικά τους γέροντες συνταξιούχους. Μέσα στην αίθουσα αυτή με ευθύνη σας συντελείται ένα σκάνδαλο τεραστίου μεγέθους. Ο εναέριος χώρος της Ελλάδος παραχωρείται σε ιδιωτική εταιρεία, η οποία εκχωρείται στο περίφημο «υπερταμείο».
Με δυο λόγια, η Αριστερά του ΣΥΡΙΖΑ και η Δεξιά των ΑΝΕΛ  πωλούν την εθνική μας ανεξαρτησία έναντι ενός ακόμη «δανείου» των κακόφημων, αμαρτωλών και καταχρεωμένων κομμάτων τους. Οι υπάλληλοι των μνημονίων με τον τρόπο αυτό παραχωρούν και την υφαλοκρηπίδα, αφού η υφαλοκρηπίδα των νησιών καταργείται! Η κυβέρνηση δια του υπουργού της κ. Σπίρτζη ανακοίνωσε στον πρόεδρο της Πολιτικής Αεροπορίας ότι κατόπιν εντολής της Ευρωπαϊκής Ένωσης, ο έλεγχος του FIR δεν θα γίνεται πλέον από την Πολιτική Αεροπορία  αλλά θα συσταθεί μια Α.Ε. η οποία θα μπει στο υπερταμείο και θα παραχωρηθεί σε ιδιώτη.  Το θέμα έχει ξεκινήσει από  την άνοιξη του 2004, όταν η Ελλάδα συνυπέγραψε μαζί με τους ευρωπαϊκούς της εταίρους, την Νορβηγία και την Ελβετία, τον Κανονισμό του «Ενιαίου Ευρωπαϊκού Οργανισμού (Single European Sky). Έναν Κανονισμό που ενώ αρχικά προέβλεπε την ελευθερία των αερομεταφορών στον Ευρωπαϊκό Εναέριο Χώρο, τελικά εξελίχθηκε σε ένα Κανονισμό διαχείρισης και ελέγχου του Ευρωπαϊκού Εναέριου Χώρου.
Τρία ήταν τα πολιτικά κίνητρα  της δημιουργίας αυτού του Κανονισμού: α. Οι πιέσεις των οικονομικών συμφερόντων για την ελεύθερη διακίνηση στον ευρωπαϊκό εναέριο χώρο. β. Η προσπάθεια αποδέσμευσης της Ευρώπης από το Διεθνή Οργανισμό Αεροναυτιλίας και Ασφάλειας (ICAO) και η ενίσχυση του EUROCONTROL. γ. Η κεντρική γραφειοκρατική διαχείριση του Ευρωπαϊκού Εναέριου Χώρου και η αποδυνάμωση των κρατών-μελών της ΕΕ στα θέματα αυτά. Σύμφωνα με τον κανονισμό αυτό: α. Θα πρέπει να μειωθούν οι στρατιωτικές πτήσεις και οι περιοχές αεροπορικών ασκήσεων. β. Οι Υπηρεσίες Πολιτικής Αεροπορίας θα πρέπει να διαχωρισθούν σε Regulatory (Κανονιστική Αρχή) και Service Provider (Πάροχος Υπηρεσιών). γ. Η παροχή υπηρεσιών θα πρέπει να απελευθερωθεί με την είσοδο ιδιωτικών εταιριών στο χώρο της διαχείρισης εναερίου χώρου.  Ποιες θα είναι οι επιπτώσεις των τροποποιήσεων στα θέματα της εθνικής μας ασφάλειας; α. Η εθνική- κρατική (μέχρι σήμερα) διαχείριση του εναέριου χώρου του FIR Αθηνών, εξασφάλιζε την άσκηση κοινής πολιτικής Υπουργείου Άμυνας, Υπουργείου Εξωτερικών και Υπουργείου Μεταφορών σε ευαίσθητα εθνικά θέματα. Με την είσοδο των ιδιωτών ο εναέριος χώρος του FIR Αθηνών δεν θα ελέγχεται από κρατικές υπηρεσίες αλλά από ιδιωτικές εταιρίες. β. Το Service provider έχει adHOC και αρμοδιότητες Regulary, όπως: - αλλαγή σχεδίου πτήσης - αλλαγή στα σημεία εισόδου στο FIR Αθηνών - έλεγχος-διαδικασίες τερματικών περιοχών  - υποβολή αναφορών παράβασης κανόνων εναέριας κυκλοφορίας γ. Ο έλεγχος των τερματικών περιοχών των αεροδρομίων της χώρας θα παραδοθεί στους ιδιώτες, για να ασκούν κατά την κρίση τους διαχείριση του εναέριου χώρου εντός των περιοχών αυτών. δ. Δεν θα είναι δυνατή η κοινή εκμετάλλευση των αεροναυτιλιακών μέσων και Radars της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας με το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας. ε. Ο Service Provider εκπροσωπείται αυτόνομα σε διεθνής οργανισμούς (ICAO, EUROCONTROL, EE, NATO) προβάλλοντας δικές του θέσεις και όχι τις εθνικές θέσεις της χώρας. στ. Θα ασκείται (για θέματα εναέριας κυκλοφορίας) έλεγχος των ελληνικών στρατιωτικών αεροσκαφών από ιδιωτικές εταιρίες. ζ. Οι πτήσεις των ξένων αεροσκαφών εντός του FIR θα είναι κάτω από τον έλεγχο και την αρμοδιότητα του ιδιώτη Service Provider. η. Θα υπάρξει αποδυνάμωση της χώρας σε εθνικά θέματα που σχετίζονται με τον εναέριο χώρο. θ. Σε περιόδους κρίσεων ποιος θα είναι ο ρόλος του ιδιώτη Service Provider; Οι εξελίξεις αυτές είναι σίγουρο ότι αποδυναμώνουν επικίνδυνα τις κρατικές-εθνικές αρμοδιότητές μας σε θέματα διαχείρισης εναερίων χώρων, και μάλιστα σε μία περίοδο όπου η τουρκική προκλητικότητα (παραβιάσεις Κανόνων Εναέριας Κυκλοφορίας, παραβιάσεις Εθνικού Εναέριου Χώρου) έχει υπερβεί κάθε όριο. Οδηγούμαστε, δηλαδή, σε εθνικές υποχωρήσεις στο Αιγαίο μέσω ενός Κανονισμού της ΕΕ!
Για το θέμα αυτό, για αυτό το όνειδος, την κορύφωση δηλαδή, του διαλυτικού ρόλου που έπαιξε η καταστρεπτική μεταπολίτευση στην Χώρα μας με τον εκδιωγμό της ελληνικότητας, τον απηνή διωγμό καθετί εθνικού και αληθινού, με τον διωγμό της Πίστης, της Ελληνικής Ορθοδοξίας έρχεστε και όχι μόνο αποελληνοποιείτε την Πατρίδα μας, αλλά και την πουλάτε κομμάτι – κομμάτι. Αυτή είναι οι περίφημοι επενδυτές που επικαλείστε Αριστεροί και Δεξιοί σε κάθε ευκαιρία; Αυτοί που θα αγοράσουν πιρ παρά την γη μας, την θάλασσα και τον αέρα μας; Για το θέμα της παράδοσης του FIRΑθηνών και της παραχώρησης του ελληνικού εναερίου χώρου σε ιδιώτες, έχω υποβάλλει γραπτή ερώτηση από 26-9 στην οποία αμφιβάλω αν θα πάρω γραπτή απάντηση, γιατί η απάντηση πρέπει να δοθεί σήμερα από εσάς κ. υπουργέ και να είναι ακριβής, χωρίς πολιτικάντικες φιοριτούρες.
1. Ποιες θα είναι οι επιπτώσεις των οξοποιήσεων στα θέματα της εθνικής μας ασφάλειας; 2. Σε περιόδους κρίσεως ποιος θα είναι ο ρόλος του service provider; 3. Οδηγούμαστε σε εθνικές υποχωρήσεις στο Αιγαίο μέσω ενός Κανονισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης;
Σήμερα θα απαντήσετε κ. Υπουργέ από το βήμα τούτο. Επαίρεστε κ. Σπίρτζη ότι το FIR Αθηνών παραμένει στην υπηρεσία πολιτικής αεροπορίας. Μας δουλεύετε κύριε; Όταν η υπηρεσία πολιτικής αεροπορίας αποκρατικοποιείται και ο έλεγχός της περνάει σε ανεξάρτητη αρχή στην οποία δεν μπορεί να έχει καμία εμπλοκή το ελληνικό κράτος; Είναι σοβαρός πολιτικός λόγος αυτός; Αυτά τα λεκτικά κόλπα σας παρακαλώ εκεί που σας παίρνει.
Θέλω, επίσης, να αναφερθώ και στις δύο τροπολογίες που εισήχθησαν τελευταία στιγμή σε κατεπείγον νομοσχέδιο, αντίθετα από τα συμφωνημένα στην διάσκεψη των Προέδρων. Τις καταψηφίζουμε. Παρανομείτε σε πραγματικό και ηθικό επίπεδο, δεν κρατάτε τον λόγο σας και η μόνη σας ενασχόληση  είναι η πιστή εφαρμογή των απαιτήσεων των δανειστών. Ακόμα και η έκφραση που χρησιμοποιείτε, δηλαδή το νομοσχέδιο αυτό είναι προαπαιτούμενο αποδεικνύει ότι εσείς εξακολουθείτε τον θνησιγενή σας κατήφορο, εσείς οι επίορκοι "μενουμεευρωπήδες" Δεξιάς και Αριστεράς.
Κύριε υπουργέ, μην επιχειρήσετε να χρησιμοποιήσετε την γνωστή καραμέλα, δεν γίνεστε πια πιστευτοί δηλαδή ότι αυτά τα λέει ένας κακός ρατσιστής φασίστας, και τα γνωστά γραφικά πλέον, διότι τα βάζετε έτσι με την κοινή λογική με τον μέσο δοκιμαζόμενο Έλληνα πολίτη. Απαντήστε σας παρακαλώ, στον Βασίλειο Αλεβιζόπουλο, Πρόεδρο υπαλλήλων των συλλόγων της πολιτικής αεροπορίας, ο οποίος ανέφερε χθες συγκεκριμένα ότι «η παραχώρηση του εναέριου χώρου είναι ένα ζητούμενο κυριαρχικών δικαιωμάτων και ιδιαίτερα αφορά τον διεθνή διάδρομο σχεδόν στα παράλια της Τουρκίας. Αυτό αντιλαμβάνεστε αν περάσει σε χέρια ξένων και παραχωρηθεί ο διάδρομος αυτός, θα πρέπει να παίρνουν άδεια να πάμε στις Κυκλάδες και στα Δωδεκάνησα από την Τουρκία». Λόγια του κυρίου Αλεβιζόπουλου, όχι δικά μου.
Δεν γνωρίζω τέλος, αν θελητά ή αθέλητα παραχωρείτε θάλασσα, γη και αέρα που ανήκεις τον ελληνικό λαό και έχει κερδηθεί και απελευθερωθεί με ποταμούς αίματος. Τέτοιες μέρες, Οκτωβρίου ξεκίνησε η εθνική εξόρμηση του Έθνους με τους Βαλκανικούς πολέμους του 1912-1913. Η κα. Ζαρούλια αναφέρθη στο ακροτελεύτιο άρθρο του Συντάγματος, το γνωστό άρθρο 120. Εγώ θα προσθέσω ότι η Ελλάδα δεν παραχωρείται, δεν παραδίδεται. Τα παιδιά της, τα ένστολα παιδιά της θα κάνουν το καθήκον τους, άσχετα από τις ραγιάδικες οδηγίες του αντιλαϊκού μνημονιακού σας τόξου. Εμείς από πλευράς μας, η Χρυσή Αυγή, το Κίνημα των Ελλήνων Εθνικιστών, θα κάνουμε το καθήκον μας, πιστοί στον όρκο μας στον Θεό και την Πατρίδα, τηρώντας τον Συνταγματικό χάρτη της πολιτείας, δηλαδή, ακριβώς το αντίθετο από αυτό που κάνετε εσείς οι επίορκοι. Στους δύσκολους καιρούς που έρχονται, το ίδιο θα κάνουν και οι στρατεύσιμοι σε γη, θάλασσα και αέρα.
Εμείς, επαναλαμβάνω από το βήμα τούτο, αγωνιζόμαστε για Πατρίδα και Τιμή. Αγωνιζόμαστε μαζί με τον Λαό για τον Λαό. Καλούμε τις Ελληνίδες και τους Έλληνες να βρίσκονται σε εγρήγορση και να σταθούν στο πλευρό μας, στο πλευρό της εθνικής αντίστασης.
Έλληνες γρηγορείτε. Ο εχθρός βρίσκεται εντός των πυλών. Αγωνιστείτε μαζί μας για ελευθερία και αξιοπρέπεια!


Διαβάστε περισσότερα: http://www.xryshaygh.com/enimerosi/view/chrhstos-pappas-tucharpastoi-aeritzhdes-ekpoioun-ton-ellhniko-enaerio-chwro#ixzz4MJAiDQG2

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...