Τετάρτη 11 Ιουνίου 2014

Ν.Γ.ΜΙΧΑΛΟΛΙΑΚΟΣ-Ηγετική επιστροφή στην Βουλή



ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΜΙΧΑΛΟΛΙΑΚΟΣ
- Αυτή είναι η Δημοκρατία σας! Βουλευτές με χειροπέδες!
- Έχω να πω πολλά και θα τα πω. Δεν με φτάνουν τα πέντε λεπτά. Μπορείτε να κλείσετε το μικρόφωνο, όπως με κλείσατε και στη φυλακή.
- Oδηγήσατε με χειροπέδες τον Αρχηγό του τρίτου πολιτικού κόμματος της χώρας. Δεν του δώσατε τη δυνατότητα σε προηγούμενες συνεδριάσεις σαν Αρχηγός και Πρόεδρος Κοινοβουλευτικής Ομάδας να έχει λόγο.
- Ευχαριστώ τις πεντακόσιες τριάντα έξι χιλιάδες των Ελλήνων και των Ελληνίδων, που ύψωσαν περήφανα το ανάστημά τους ενάντια στη χούντα του Βενιζέλου και του Σαμαρά, που φυλακίζει Βουλευτές.
- Ντροπή σας, ψευτοδημοκράτες!
- Ψάχνατε σαν γκάνγκστερ για οπλοστάσια, ψάχνατε για μαύρο χρήμα, δεν βρήκατε τίποτε. Κάποια όργανά σας έκαναν έρευνες σε σπίτια, ακόμα και σε μοναστήρια και αυτές οι έρευνες δεν υπάρχουν καν στη δικογραφία, τις έχουν εξαφανίσει.
-Το βίντεο Μπαλτάκου γιατί δεν το συζητάτε; Λέγατε ότι θα το συζητήσετε μετά το Πάσχα. Σήμερα κλείνετε τη Βουλή.
-Oποτε ήθελε να μου πει κάτι ο Τάκης Μπαλτάκος, για λόγους ασφαλείας, μου έλεγε να βγούμε στο μπαλκόνι γιατί φοβόταν κοριούς και κάμερες. Αυτό για να δούμε ποιανού τελικά είναι αυτό το βίντεο.
-Μέσα στα δύο κινητά τηλέφωνα που μου κατέσχεσε η Αντιτρομοκρατική, υπήρχε ένα όνομα και κάποιες κλήσεις. Να σας το πω; Γεώργιος Μουρούτης! Ήταν και αυτός, καθώς και δύο Υπουργοί της Νέας Δημοκρατίας σε μυστικές επαφές εκτός των γραφείων της Βουλής.
-Ήθελαν να μας προσεταιριστούν. Το έκαναν το 1977 με την Εθνική Παράταξη. Το έκαναν με την ΕΠΕΝ στις εκλογές του 1989-1990, όταν υπόσχοντο την αποφυλάκιση Παπαδοπούλου. Το έκαναν διαλύοντας τον Καρατζαφέρη. Το κάνουν και τώρα.
-Είστε ένοχοι μίας πολιτικής σκευωρίας. Φτιάξατε κατηγορητήρια βλέποντας δημοσκοπήσεις και αυτό το αποδεικνύει και η πρόσφατη δήλωση του Δένδια ότι «αν δεν τους πιάναμε, θα ήταν στο 15%». Επειδή, λοιπόν, μας έβαλαν στη φυλακή, είμαστε το 10%.
-Δεν την φοβάμαι τη φυλακή. Είμαι υπερήφανος που διώκομαι για τις ιδέες μου! Οι χειροπέδες που μου βάζετε, για μένα είναι τίτλος τιμής! Για κάθε αγωνιστή, όπου και εάν ανήκει, ο οποίος αγωνίζεται για τις ιδέες, είναι τίτλος τιμής οι χειροπέδες.
-Μοιράσατε λεφτά με το περίφημο βοήθημα λίγες μέρες πριν τις εκλογές και λίγες μέρες μετά στέλνετε εκκαθαριστικά και σε αυτούς που δώσατε 500 ευρώ ζητάτε 1.000. Και ο Μαυρογιαλούρος είχε φιλότιμο!
-Είπατε ότι αυτές οι εκλογές είναι δημοψήφισμα. Ε, λοιπόν, το δημοψήφισμα έγινε και πήρατε μόνο 31%, δηλαδή 2% λιγότερο από όσο είχε πάρει ο Κωνσταντίνος στο δημοψήφισμα του 1974. Φύγετε! Είστε επικίνδυνοι για τον τόπο.
-Η ψυχή μου μένει στητή και ολόρθη. Είμαι αμετανόητος Εθνικιστής και Χρυσαυγίτης και δεν μπορείτε να μου λυγίσετε την ψυχή ό,τι και αν κάνετε! Για τις ιδέες μου είμαι πρόθυμος να πάω και φυλακή και να πεθάνω ακόμη. Εσείς, οι περισσότεροι από εσάς της κυβερνητικής πλειοψηφίας, για ένα άδειο πουκάμισο, για μια καρέκλα, ψηφίζετε νομοσχέδια που δεν πιστεύετε, ψηφίζετε νομοσχέδια που ξεπουλάνε την πατρίδα!
-Καλώ από το βήμα αυτό, την ώρα αυτή που καταρρέει στην πραγματικότητα το σάπιο και διεφθαρμένο καθεστώς σας, τους πεντακόσιους τριάντα έξι χιλιάδες υπερήφανους Έλληνες και Ελληνίδες να δώσουν τον αγώνα τον καλό, για να πέσει η αντεθνική σας Κυβέρνηση!

 ΙΩΑΝΝΗΣ ΛΑΓΟΣ
-Σαν «δημοκράτες» που είστε, γιατί έχετε θεωρεία κλειστά; Γιατί δεν αφήσατε τον κόσμο να έρθει, «δημοκράτες»; Τι φοβάστε;
-Δεν είμαστε σαν αυτούς με τους οποίους συναναστρέφεστε. Δεν είμαστε σαν αυτούς, με τους οποίους έχετε τις επαφές σας. Είμαστε άλλοι άνθρωποι, υπερήφανοι, τίμιοι και πάνω απ’ όλα πιστοί σε ό,τι κάνουμε.
-Δίκη δεν θα γίνει, γιατί αν κατέβουμε στο δικαστήριο με αυτά τα δήθεν ενοχοποιητικά στοιχεία που έχετε εις βάρος μας θα γελάσει ο κάθε πικραμένος. Είναι τέτοια η κακοήθειά σας, η κακεντρέχειά σας, το μίσος σας απέναντί μας, που δεν κάτσατε καν να το στήσετε με λίγη σοβαροφάνεια. Στήσατε ένα γελοίο πράγμα.
-Βουλευτής του ΠΑΣΟΚ με κατηγόρησε γιατί είχα –λέει- δύο φωτοβολίδες. Αυτή είναι η κατάντια σας. Εμένα που μου είχατε σούρει τόσα πολλά για τόσους μήνες, με κατηγορείτε τελικά γιατί είχα ένα πιστόλι –το οποίο, ναι, είχα στο σπίτι μου, που νομίζω ότι πολλοί από εσάς θα έχετε για τη νόμιμη ασφάλειά σας- και γιατί είχα δύο φωτοβολίδες.
-Την επόμενη ημέρα από την έρευνα μπήκε κλιμάκιο της Αντιτρομοκρατικής δεύτερη φορά στο σπίτι μου, το διέλυσαν, έσπασαν τοίχους, τζαμαρίες, ένα μικρό κηπάκι που έχω εκεί το διέλυσαν με μηχανήματα, με ανιχνευτές μετάλλου και δεν βρέθηκε τίποτα.
-Αυτά δεν τα λέω για να ακούσετε εσείς τόσο πολύ. Δεν λαμβάνω και σοβαρά υπ’ όψιν μου την άποψή σας. Τα λέω για να τα ακούσει ο ελληνικός λαός, να μάθει μετά από οκτώμιση μήνες τι στην πραγματικότητα έχει συμβεί.
-Ζήτησα από την πρώτη ημέρα να γίνει άρση του τηλεφωνικού μου απορρήτου και να βγουν τα μηνύματα, τα οποία έχω ανταλλάξει για να φανεί αν εγώ είχα καμία σχέση με το γεγονός!
-Υπάρχει στις σελίδες 55 και 56 του πορίσματος μια κατάθεση του Δημάρχου Νίκαιας-Αγίου Ιωάννη Ρέντη, του κ. Ιωακειμίδη. Ο κ. Ιωακειμίδης, φυσικά, δεν πρόσκειται στο χώρο μας. «Σε καμία από τις δράσεις αυτές όπου κατέβηκε η Χρυσή Αυγή στην Νίκαια δεν έγιναν επεισόδια, καμία φορά από αυτές». Αυτή τη φράση το πόρισμα δεν την έχει μέσα.
-Θέλω να δώσω τα συγχαρητήριά μου σε όλους τους συναγωνιστές μου, σε όλους τους Χρυσαυγίτες και τις Χρυσαυγίτισες, σε όλους τους παράνομα διωκόμενους στις Φυλακές.
-Η Χρυσή Αυγή δεν πρόκειται να σβήσει ποτέ.
-Είμαι πολύ τυχερός που έχω αυτή την γυναίκα για μητέρα μου και είμαι πολύ ευτυχής που έχω αυτή την κοπέλα για σύντροφό μου, οι οποίες τράβηξαν όλο αυτό το διάστημα όσα δεν έχει τραβήξει άνθρωπος, μόνο και μόνο γιατί είναι δικοί μου άνθρωποι.

ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΠΠΑΣ
– Όλοι οι καταδικασθέντες-στελέχη της Νέας Δημοκρατίας για το δομημένο ομόλογο, και με κατηγορία για συμμετοχή σε εγκληματική οργάνωση και οι εμπλεκόμενοι στο σκάνδαλο ENERGA και HELLAS POWER, με συνηγόρους τους κκ. Βορίδη και Μαρκογιαννάκη κυκλοφορούν ελεύθεροι.
- Την ίδια στιγμή ο Αρχηγός, της τρίτης πολιτικής δύναμης του τόπου, ο Κοινοβουλευτικός Εκπρόσωπος και άλλοι Βουλευτές βρίσκονται φυλακή. Αυτό είναι κράτος δικαίου!
- Ως πότε, κύριοι της μονόφθαλμης κυβερνητικής μειοψηφίας, θα εξευτελίζετε τη Δικαιοσύνη;
- Έχετε χάσει τη λαϊκή εντολή. Έχετε απολέσει την πραγματική δεδηλωμένη του ελληνικού λαού.
- Επινοήσατε μια δίωξη εναντίον ενός νόμιμου πολιτικού κόμματος, το οποίο συμμετέχει στις εκλογές με απόφαση του Ανώτατου Δικαστηρίου της χώρας. Τι άλλο θέλετε για να αποδειχθεί ότι έχουμε να κάνουμε με πολιτική δίωξη;
- Ο φυγάς από το Κοινοβούλιο Πρωθυπουργός, είχε πει τηλεφωνικά τον περασμένο Οκτώβριο «τον Παππά τον θέλω μέσα».
- Δεν τα είπαμε ποτέ. Γι’ αυτό είμαι στη φυλακή. Γιατί δεν προσκυνήσαμε. Δεν μας εξαγοράσατε. Δεν μπορέσατε να μας κάνετε σαν κι εσάς. Γιατί εμείς μένουμε πιστοί στη λαϊκή εντολή. Τιμούμε τον ελληνικό λαό. Ιδού ο λόγος που βρισκόμαστε στη φυλακή. Ιδού ο λόγος που βρίσκομαι στη φυλακή.
- Υπάρχουν τα βιβλία μου και μεταξύ αυτών, βιβλία με αφιερώσεις του στρατηγού Παττακού. Δίκη με βιβλία, «Φαρενάιτ 451»; Αυτή είναι η «πολιτική δίκη» που έλεγε ο κ. Αθανασίου;
- Γιατί δεν ενσωματώσατε και το βιβλίο του κ. Βύρωνα Πολύδωρα; «Στον ευπατρίδη», έγραφε κι αυτός, υμνητική, θερμότατη αφιέρωση σε εμένα και στον «χουντικό» πατέρα μου.
- Καταθέτω ένα ντοκουμέντο στα Πρακτικά της Βουλής: Περιοδικό «Χρυσή Αυγή» α. τ. 71, 20 Μαΐου του 1992, για το Β΄ συνέδριο του Λαϊκού Συνδέσμου «Χρυσή Αυγή».
- «Η πολιτική τακτική του Λαϊκού Συνδέσμου αποτέλεσε το θέμα της εισηγήσεως, από τον συναγωνιστή  Χρήστο Παππά, στην οποία δηλώθηκε με σαφήνεια η αντίθεσή μας σε ανεγκέφαλες πράξεις, σε παράνομες και τρομοκρατικές δραστηριότητες, ενώ δηλώθηκε ότι ο Λαϊκός Σύνδεσμος είναι ένα απολύτως νόμιμο πολιτικό κίνημα και όλες οι δραστηριότητές του είναι εξίσου νόμιμες.»
- Ο Χίτλερ πέθανε στο Βερολίνο το 1945. Εσείς τώρα «πεθαίνετε» την Ελλάδα κάθε μέρα! Εσείς προσκυνάτε τους Γερμανούς της Μέρκελ και το νέο Ράιχ!
- Η Χρυσή Αυγή  είναι η πραγματική εθνική αντίσταση. Χρυσή Αυγή σημαίνει αγώνας για πατρίδα, πίστη, ελευθερία, αγώνας για κοινωνική δικαιοσύνη και λαϊκή κυριαρχία.
- Ο Θεός έβαλε την υπογραφή του για την ελευθερία της Ελλάδος και την υπογραφή του δεν την παίρνει πίσω. Ο ίδιος Θεός, εύχομαι όλους εσάς τους αθλίους να σας λυπηθεί, ο λαός πάντως όχι.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...