Παρασκευή 1 Νοεμβρίου 2013

ΝΕΑ ΔΗΛΩΣΗ ΜΕΤΑΝΟΙΑΣ ΜΑΥΡΟΥΔΗ (ΜΑΚΗ) ΒΟΡΙΔΗ


voridis13
Γράφει ο Αντίοχος.
Σε νέα δήλωση μετανοίας για το… αμαρτωλό εθνικιστικό του παρελθόν, υποχρεώθηκε να προβεί μέσα στη βουλή ο πολύς Μάκης Βορίδης. Έτσι, μετά την παρέμβαση του κοινοβουλευτικού εκπροσώπου της Χρυσής Αυγής, ότι «δεν μας έχει απαντήσει για ποιο λόγο παλαιότερα πόζαρε μπροστά σε ναζιστικές αφίσες και μπροστά σε γιγαντοαφίσες του Γεωργίου Παπαδόπουλου», το λόγο πήρε ο κύριος Μαυρουδής (Μάκης), ο οποίος δήλωσε… μετανιωμένος. Ιδού και η δήλωση μετανοίας του:
«Έχω εξηγήσει 30 φορές τη διαδρομή μου αυτή. Από την πλευρά της Αριστεράς έρχονται κάποιοι και μου λένε ότι δεν έχω μετανοήσει. Τώρα από την Χ.Α. ακούω ότι πρέπει να εξηγήσω γιατί υπάρχει μια ομιλία μου στην οποία από πίσω ήταν ο Γεώργιος Παπαδόπουλος. Απάντηση: Γιατί ήμουν στην ΕΠΕΝ, γεγονός γνωστό στην αίθουσα. Απαντώ για να τελειώνουμε και να τα κλείνουμε. Με εγκαλούν από την πλευρά της ΧΑ επειδή έχω αλλάξει άποψη. Εάν το εκτιμούν έτσι, έτσι συνέβη.
Με εγκαλούν ότι δεν είμαι συνεπής σε αυτό που γινόταν πριν 30 ετών. Σε εκείνο που κρίνεται ένας πολιτικός είναι αυτό που κάνει σήμερα. Έχω συγκεκριμένη διαδρομή στο κοινοβούλιο… Έρχονται με ύφος 1000 καρδιναλίων να μου πουν για τις απόψεις μου πριν από 30 χρόνια. Μπορούν να το λένε από το πρωί έως το βράδυ. Για μένα έχει λήξει το ζήτημα»
.
(ΥΓ) 1: Για τον Γ. Παπαδόπουλο και την ΕΠΕΝ, μετανόησε ο κύριος Μαυρουδής (Μάκης). Τη ναζιστική αφίσα όμως, μπροστά από την οποία πόζαρε, την έκανε… γαργάρα. Γιατί άραγε;
voridis_-_afisa1
(ΥΓ) 2: Ε όχι και πριν από 30 χρόνια κύριε Μάκη μας! Προ ολίγων μόλις ετών (2 για την ακρίβεια), όταν ήσουν βουλευτής του ΛΑΟΣ το ’παιζες… εθνικιστής και παρευρισκόσουν σε εκδηλώσεις «ακραίων». Ή μήπως όχι;
(ΥΓ) 3: Πολύ νευρικός είναι τελευταία ο κύριος Μάκης (Μαυρουδής). Γιατί άραγε; Μήπως γιατί κάποιοι ισχυροί συστημικοί παράγοντες τον κατηγορούν ότι «τους πήρε στο λαιμό του», με την επιχείρηση καταστολής της Χρυσής Αυγής (της οποίας υπήρξε εκ των εμπνευστών), που κατέληξε σε φιάσκο και σε αδιέξοδο για το σύστημα;

1 σχόλιο:

  1. Το θεμα δεν ειναι ΠΡΙΝ ποσα χρονια αλλα ΓΙΑ ποσο καιρο το επαιζε "εθνικιστης" το λαμογιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...