Ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της Χρυσής Αυγής, Χρήστος Παππάς τοποθετήθηκε στην Ολομέλεια σχετικά με το νομοσχέδιο για την υποδοχή και ταυτοποίηση προσφύγων. Ο Χ. Παππάς κατήγγειλε τους Αριστερούς εθνοδιαλυτές ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ, όπως και την υποκριτική στάση της ΝΔ που ενώ καταγγέλλει την διαδικασία, υπερψηφίζει τα άρθρα που παραγγέλνουν οι δικτάτορες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, βάζοντας υπεράνω των Εθνικών συμφερόντων, τα συμφέροντα της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Επιπροσθέτως, στηλίτευσε τις πρακτικές του υπουργού Εθνικής Αμύνης, του Εθνικά επικίνδυνοΥ και αναξιόπιστου Πάνου Καμμένου παρουσιάζοντας έγγραφο του ΓΕΣ που μεριμνά για την αγορά Playstation για «προσφυγάκια» την στιγμή που Τούρκοι και ΝΑΤΟ αλωνίζουν στο Αιγαίο.
Ακολουθεί ολόκληρη η ομιλία του:
Κυρία Πρόεδρε,
Ένας παλιός Άγγλος κοινοβουλευτικός έλεγε ότι «ο κατεπείγων τρόπος στη νομοθεσία, μαρτυρά ότι ένα καθεστώς βρίσκεται ή στην αρχή ή στο τέλος του». Αν κρίνουμε από τον τρόπο που κυβερνάτε εσείς εδώ και ένα χρόνο, μάλλον βρίσκεστε στο τέλος σας. Διαφορετικά δεν μπορεί κανένας να αντιληφθεί ποιος είναι ο λόγος που φέρνετε σε κατεπείγουσα διαδικασία ένα νομοσχέδιο για την αντιμετώπιση ενός προβλήματος, την ύπαρξη του οποίου γνωρίζατε πριν καν έρθετε στην εξουσία ή καλύτερα που εν μέρει το δημιουργήσατε εσείς.
Ο κύριος κορμός του νομοθετήματος, δηλαδή τα άρθρα 34-67, αποτελείται από την ενσωμάτωση της Οδηγίας σχετικά με τις διαδικασίες χορήγησης του καθεστώτος διεθνούς προστασίας, της εφαρμογής δηλαδή της περιβόητης Σύμβασης της Γενεύης.
Εδώ κατ’ αρχήν, πριν μπούμε στην ουσία, πρέπει να γίνουν ορισμένες κρίσιμες παρατηρήσεις που καλό θα ήταν να τις γνώριζε ο μέσος Έλληνας, από τον οποίο τεχνηέντως αποκρύπτονται. Η Σύμβαση της Γενεύης του 1951, λειτουργεί σε συνάφεια με το Πρωτόκολλο της Νέας Υόρκης του 1967 που παίζει ερμηνευτικό ρόλο για τη Συνθήκη της Γενεύης. Έτσι λοιπόν, χωρίς να μπούμε σε νομικές λεπτομέρειες, για τους εκτός Ευρώπης πρόσφυγες, οι χώρες που δεν έχουν κυρώσει το Πρωτόκολλο δεν θεωρούνται ασφαλείς ως χώρες προελεύσεως, επειδή σε αυτές οι πρόσφυγες δεν μπορούν να ζητήσουν άσυλο. Η Τουρκία, είναι μια απ’ αυτές. Με απλά λόγια, όποιος έρχεται από την μέση ή εγγύς Ανατολή προς την Τουρκία ως πρόσφυγας (πχ Συρία ή Αφγανιστάν) , δεν μπορεί να ζητήσει άσυλο στην Τουρκία γιατί η χώρα δεν έχει κυρώσει το σχετικό Πρωτόκολλο. Πρακτικά επομένως, νομική ευθύνη για τους εκ Συρίας πρόσφυγες είναι το κράτος υποδοχής που αυτοί θα θελήσουν να πάνε μετά την Τουρκία, εφόσον αυτό έχει κυρώσει το πρωτόκολλο της Νέας Υόρκης, δηλαδή η Ελλάδα!
Η Ελλάδα επομένως, έχει και τυπικά εκχωρήσει γη και ύδωρ στην Τουρκία, επίσημα και θεσμικά, χωρίς ίχνος αμφιβολίας και χωρίς η Τουρκία να χάσει τίποτα από όσα είχε και μάλιστα με αυξημένη νομική ισχύ: Η Τουρκία πλέον, μπορεί έστω και αν δεν έχει υπογράψει το πρωτόκολλο, μέσω του ΝΑΤΟ να «γκριζάρει» το σύνολο του Ανατολικού Αιγαίου, μετατρέποντας τις παράνομες αμφισβητήσεις της έναντι της Ελλάδας σε διεθνές ζήτημα και μάλιστα με τη νομιμοποίηση της βορειοατλαντικής συμμαχίας. Ποιος έχασε και ποιος κέρδισε τελικά; Είναι χαρούμενη τώρα η ιδεοληπτική κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ και ο «ελαφροδεξιός» Υπουργός Άμυνας, που θα δεχτεί να ονομαστεί (εκ παραδρομής φυσικά) «Μακεδονία» ακόμα και η Εύβοια, αρκεί να συνεχίζει να κάθεται στην καρέκλα του;
Στο σημείο αυτό, επειδή αναφερόμεθα σε θέματα του Υπουργείου εθνικής αμύνης, αλλά και επειδή εξ όνυχος κρίνεις και τον λέοντα, (το «λέων» στην περίπτωση αυτή θα μπει σε πολλά εισαγωγικά), για τον υποκριτή τιμητή των Ενόπλων Δυνάμεων, καταθέτω στο Σώμα, κυρία Πρόεδρε, το περιεχόμενο του μη αναρτητέου στο διαδίκτυο, έγγραφο από 10/2/2016, του ΓΕΣ.
Σύμφωνα με αυτό, και δεν θα αναφερθώ σε υλικά του στρατού, σκηνές, διάθεση στρατοπέδων, 22000 και πλέον μερίδες φαγητού καθημερινά, και την εξοντωτική και παράνομη εργασία στρατευσίμων. Αναφέρομαι στο έγγραφο σύμφωνα με το οποίο διατίθεται πίστωση ύψους 1300 ευρώ για προμήθειες υλικών, δηλαδή για την αγορά τριών Playstation 4 για τις ανάγκες hot spot Λέσβου. Δαπάνη που σύμφωνα με την παράγραφο 2 του σκεπτικού, θα βαρύνει τον προϋπολογισμό του έτους 2016 που αφορά το ΓΕΣ.
Στο εδάφιο 8 του ιδίου εγγράφου διαβάζω ότι «η παρούσα διαταγή εξαιρείται της ανάρτησης στο διαδίκτυο διότι σύμφωνα… κ.λ.π. άρθρα σχετικού νόμου, περιλαμβάνει στοιχεία που αφορούν οργάνωση, διάταξη και σύνθεση μονάδων του ΓΕΣ και οποιαδήποτε δημοσίευση μπορεί να προκαλέσει βλάβη στην εθνική άμυνα και ασφάλεια της χώρας. Αυτό, για να καταλάβουμε το έργο του πολιτικού προϊσταμένου των Ενόπλων Δυνάμεων, του εθνικά επικίνδυνου και αναξιόπιστου κ. Καμμένου και να πληροφορηθεί ο ελληνικός λαός πως το νευραλγικό Δεύτερο Γραφείο του ΓΕΣ ασχολείται με το να πληρώνει Playstation για τα προσφυγάκια την στιγμή που Τούρκοι και ΝΑΤΟ αλωνίζουν στο Αιγαίο.
Η Οδηγία λοιπόν που ενσωματώνεται κάνει χρήση πρακτικών και όρων που εν πολλοίς ούτε έχουν χρησιμοποιηθεί ούτε πρόκειται να χρησιμοποιηθούν από τη «φιλεύσπλαχνη» ελληνική Κυβέρνηση που προτιμά την αθρόα είσοδο και την πλήρη ασυδοσία στις ενέργειές του, παρά την συστηματική καταγραφή και τον έλεγχο των κινήσεών τους.
Έτσι για παράδειγμα, ενώ προβλέπεται από τη Σύμβαση (άρθρο 34 παρ. 3) ότι ο αιτών άσυλο μπορεί να κρατηθεί πριν την πραγματοποίηση πλήρους καταγραφής του, η Ελλάδα μέχρι σήμερα επιλέγει μετά την πλημμελή καταγραφή τους (δηλαδή χωρίς τη χρήση βιομετρικών στοιχείων ταυτότητας που προβλέπονται στην παρ. 5) να αφήνονται ελεύθεροι και επομένως να είναι ανύπαρκτοι νομικά, αν δεν θέλουν να εμφανιστούν για την περαιτέρω καταγραφή τους.
Ένα άλλο εξωφρενικό σημείο της Σύμβασης που περνάει απαρατήρητο είναι η δυνατότητα του αιτούντος (παρ. 6 του άρθρου 34) «…να υποβάλει αίτηση εξ ονόματος των ΕΝΗΛΙΚΩΝ μελών της οικογένειάς του…» Γιατί άραγε να συμβεί αυτό; Επειδή οι γυναίκες στους μουσουλμάνους, στις περισσότερες περιπτώσεις, είναι νομικά εξαρτημένες από τους άρρενες, επομένως δεν διαθέτουν δικαιοπρακτική ικανότητα όπως την εννοεί ο νομικός μας πολιτισμός. Αυτό άραγε δεν ενοχλεί τις φεμινίστριες του ΣΥΡΙΖΑ και τις κάθε λογής οργανώσεις που είχαν ξεσηκωθεί για «τα δικαιώματα των μειονοτήτων» όταν ο ΣΥΡΙΖΑ επρόκειτο να περάσει το νομοσχέδιο για τους ομοφυλόφιλους;
Για να προλάβουμε οποιονδήποτε θα μπορούσε να διαστρέψει την έννοια της διάταξης, τον παραπέμπουμε στην παρ. 8 του ίδιου άρθρου, σύμφωνα με την οποία «ο ανήλικος άνω των 15 ετών, δύναται να υποβάλει αυτοπροσώπως και αυτοτελώς αίτημα διεθνούς προστασίας». Με μια σημείωση: Ότι ο ανήλικος, αν και μπορεί να υποβάλει μόνος του την αίτηση, μπορεί επίσης να εκπροσωπηθεί στη διαδικασία αυτή από «νομικό πρόσωπο μη κερδοσκοπικό» δηλαδή με άλλα λόγια από ΜΚΟ! Καταλαβαίνετε τι σημαίνει αυτό για τους ασυνόδευτους ανήλικους ή πρέπει να το κάνουμε ακόμα πιο σαφές;
Μια βασική αρχή της αίτησης ασύλου, είναι ότι αυτή πρέπει να υποβληθεί αμέσως με την είσοδο του αίτούντος στην «ασφαλή χώρα». Αντίθετα, στην παρ. 1 του άρθου 39 ορίζεται ότι «οι αιτήσεις δεν απορρίπτονται αποκλειστικά και μόνο για το λόγο ότι δεν υποβλήθηκαν το ταχύτερο δυνατό». Έτσι λοιπόν και αυτό το σημαντικό κριτήριο για τη διάκριση προσφύγων και λαθρομεταναστών, νοθεύεται επικίνδυνα. Αν ο καθένας μπορεί να λογίζεται ως πρόσφυγας «όποτε γουστάρει» και κυρίως όποτε δεν έχουν ευοδωθεί τα σχέδιά του για απόδραση από τη χώρα με παράνομα μέσα, απ’ οπουδήποτε και να προέρχεται, τότε δεν μιλάμε καν για πρόσφυγα, αλλά για λαθραίο, που τυγχάνει εκμετάλλευσης από τον κάθε διακινητή. Στο άρθρο 42 παρ. 1 ε του νομοθετήματος, περιλαμβάνεται στη Συνθήκη η δυνατότητα για «σωματική έρευνα και έρευνα των αντικειμένων που φέρουν» οι αιτούμενοι άσυλο. Ενώ η παράγραφος αυτή φαντάζει απόλυτα λογική σε μια ευνομούμενη χώρα, στην Ελλάδα μοιάζει εκτός κλίματος. Ποια Τασία και ποιος Μουζάλας θα επέτρεπαν επί Υπουργίας του να ψαχτεί από ένστολο έστω και μισός αλλοδαπός όταν αρνούνται μετά βγελυγμίας να εφαρμόσουν το νόμο στις μεταξύ τους συμπλοκές που επί δυόμιση ώρες εμαίνοντο προχθές στον Πειραιά, με αποτέλεσμα 8 τραυματίες και σοβαρότατες υλικές ζημιές;
Στο άρθρο 43 στην παρ. 4, περιλαμβάνεται η εξής απίστευτη και αδικαιολόγητη διάταξη: «Κατ΄εξαίρεση το στοιχείο της ιθαγένειας και του τόπου γέννησης, μπορούν να τροποποιηθούν… αν ο αιτών προβεί σε σχετική δήλωση και θεμελιωθεί ότι τα στοιχεία αυτά έχουν καταγραφεί εσφαλμένα. Ομοίως κατ’ εξαίρεση μπορούν να τροποποιηθούν τα στοιχεία ταυτότητας εάν κατά τη συνέντευξη προβληθούν βάσιμοι και σοβαροί λόγοι για τους οποίους ο αιτών δεν είχε δηλώσει τα πραγματικά του στοιχεία…»! Η παράγραφος αυτή, που επίσημα προτρέπει στη μη εγκυρη καταγραφή και επομένως στην ασυδοσία, δίνει το στίγμα του πώς θα διεξαχθεί από την κυβέρνηση αυτή η σοβαρή εργασία και για το εάν θα έχουμε ποτέ πλήρη και αξιόπιστα στοιχεία όσων έχουν εισέλθει παράνομα στη χώρα μας.
Αυτή ακριβώς η πρακτική, πιστοποιείται για ακόμα μια φορά στο άρθρο 45 που αναφέρεται στους ασυνόδευτους ανήλικους, σύμφωνα με το οποίο (παρ. 6) «το γεγονός ότι ένας ασυνόδευτος ανήλικος έχει αρνηθεί να υποβληθεί σε ιατρική εξέταση (για τον προσδιορισμό της ηλικίας) δεν εμποδίζει τις αρχές να λαμβάνουν απόφαση επί της αίτησης». Καταλαβαίνετε τώρα για τι καταγραφή μιλάμε; Καταλαβαίνετε ποιος είναι ο λόγος που η Ελλάδα αύριο θα αντιμετωπίσει μοιραία την τύχη της Μαδρίτης, του Παρισιού και των Βρυξελλών, με τη νέα γενιά των εξτρεμιστών;
Θέλετε και άλλη επιβεβαίωση; Άρθρο 46 παρ, 1 («αλλοδαπός ή ανιθαγενής που αιτείται διεθνή προστασία, ΔΕΝ κρατείται για μόνο το λόγο ότι έχει υποβάλλει αίτηση διεθνούς προστασίας, καθώς και ότι εισήλθε παράτυπα ή και παραμένει στη χώρα χωρίς νόμιμο τίτλο διαμονής»).
Ποιος όμως θα είναι άραγε ο χρόνος μέσα στον οποίο όλα αυτά θα πρέπει να λάβουν χώρα και οι αιτούντες θα αποκτήσουν το όποιο καθεστώς θα τους χορηγηθεί; Σύμφωνα με το άρθρο 51 παρ. 2 « η εξέταση των αιτήσεων ολοκληρώνεται το ταχύτερο δυνατό και σε κάθε περίπτωση εντός 6 μηνών…». Περιλαμβάνεται αυτή η διάταξη μεταξύ των υποχρεωτικών, με την έννοια ότι αν δεν υλοποιηθεί η διαδικασία στον προβλεπόμενο χρόνο ο αιτών χάνει το δικαίωμα; Ασφαλώς και όχι. Επομένως με το καθεστώς του «αιτούντος άσυλο», δηλαδή την ήδη γνωστή σε μας «κόκκινη κάρτα» κάποιος, έστω και αν απορριφθεί η αίτησή του, θα μπορεί να απολαμβάνει τις παροχές που προβλέπονται, διαμένοντας ακόμα και για χρόνια στη χώρα, όπως συμβαίνει κατά χιλιάδες περιπτώσεις στην Ελλάδα. Ποιο είναι λοιπόν το καθεστώς ασφάλειας στους πολίτες της χώρας που υπόσχεται η κυβέρνηση;
Σήμερα, παρά ποτέ, είναι επίκαιρο το αίτημα της Χρυσής Αυγής για διενέργεια δημοψηφίσματος, που επιτρέπεται από το Σύνταγμα, λόγω της μείζονος εθνικής σημασίας που έχει για τη χώρα, το ζήτημα του λεγόμενου «μεταναστευτικού». Η βίαιη αλλαγή της πληθυσμιακής σύστασης της χώρας, που συντελείται εδώ και δεκαετίες αλλά με μεγαλύτερη ένταση εδώ και ένα χρόνο, δεν μπορεί να αντιμετωπιστεί με τις ασπιρίνες του ψευτοανθρωπισμού και των αριστερίστικων ιδεοληψιών.
Ο Ελληνικός λαός πρέπει να αποφασίσει για την τύχη του. Βέβαια, το να προτείνει κάποιος στην κυβέρνησή σας τη διενέργεια δημοψηφίσματος, ενέχει έναν σοβαρότατο κίνδυνο: Ότι θα κάνετε το ακριβώς αντίθετο απ’ αυτό που θα σας υποδειχτεί από τον λαό, όπως έχετε συνηθίσει. Ενώ η συντριπτική του πλειοψηφία θα σας πει ότι δεν ανέχεται να υποβαθμίζεται η ζωή του, να κινδυνεύει μέσα στο σπίτι του και να αλλοιώνεται η σύστασή του και η ιστορία του, εσείς θα κάνετε ακριβώς το αντίθετο, επειδή δήθεν το «υπογράψατε». Ή επειδή το παραγγέλνουν οι δικατορίσκοι της Ευρωπαϊκής Ένωσης; Θα αναγγείλετε ότι η χώρα μας ως «ασφαλές λιμάνι» και «φιλόξενος λαός» μπορεί να δεχτεί και άλλους ακόμα, θα ζητήσετε από τους καθημαγμένους Έλληνες να ξεχάσουν την ιστορία τους και τη θρησκεία τους για να μην «προσβάλλονται οι φιλοξενούμενοι» και τέλος θα μετατρέψετε τη χώρα σε ένα απέραντο κατεστραμμένο τοπίο, όπου οι πραγματικά ελεύθεροι και προνομιούχοι θα είναι οι παράνομοι που θα έχουν εξασφαλίσει στέγη και τροφή χωρίς υποχρεώσεις, ενώ οι πραγματικά σκλαβωμένοι, οι Έλληνες που μόνο θα φορολογούνται και θα υπομένουν.
Στο σημείο αυτό θέλω να καταδείξω την υποκριτική στάση της νεοφιλελεύθερης ψευτοδεξιάς της ΝΔ του κ. Μητσοτάκη που δια του εισηγητού της στηλίτευσε μεν την διαδικασία και όχι το περιεχόμενο του σχεδίου νόμου λέγοντας ότι θα υπερψηφίσει τις διατάξεις που θεωρεί ευρωπαϊκή μας υποχρέωση βάζοντας τα συμφέροντα της Ευρωπαϊκής Ένωσης υπεράνω των εθνικών συμφερόντων θα ζητήσουμε ονομαστική ψηφοφορία για να κατανοήσει ο ελληνικός λαός την συνυπευθυνότητα του κόμματος της ΝΔ. διότι όπως ανέφερα δεν είναι ούτε αυθόρμητες, ούτε τυχαίες οι λεγόμενες προσφυγικές ροές. Είναι νόμιμη και σύμφωνη με το διεθνές δίκαιο η μετεγκατάσταση αλλοφύλων και αλλοθρήσκων από την Τουρκία στην Ελλάδα λόγω εσκεμμένων και εθνοδιαλυτικών πράξεων και παραλείψεων των κυβερνήσεων Σαμαρά – Βενιζέλου και ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ.
Κυρίες και κύριοι, ακόμα και τώρα υπάρχει ελπίδα. Γιατί το Έθνος που μάχεται και που επιμένει, θα πάψει μόνο όταν, όπως είχε διδάξει ο αρχαίος μας δάσκαλος, σταματήσει να υφίσταται μεταξύ μας το όμαιμον, το ομότροπον, το ομόθρησκον και το ομόγλωσσον.
Και όσο υπάρχει η Χρυσή Αυγή, εγγυόμαστε, θα υπάρχουν όλα αυτά στην Ελλάδα, ακόμα κι αν χρειαστεί και τη ζωή μας να δώσουμε γι’ αυτά. Πέρα από θέσεις και αξιώματα! Πέρα από παράνομες διώξεις. Απλά ως Έλληνες, ως λαϊκοί αγωνιστές!
Διαβάστε περισσότερα: http://www.xryshaygh.com/enimerosi/view/chrhstos-pappas-agwnizomaste-gia-thn-patrida-ws-ellhnes-ws-laikoi-agwnistes#ixzz44a7NeiW6
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου