Ο Αρχηγός της Χρυσής Αυγής, Νικόλαος Γ. Μιχαλολιάκος, ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος Χρήστος Παππάς και ο βουλευτής Β΄ Πειραιά, Γιάννης Λαγός, οι οποίοι παραμένουν παράνομα προφυλακισμένοι στις φυλακές Κορυδαλλού απέστειλαν σήμερα εξώδικο προς τον υπουργό Δικαιοσύνης, τον πρόεδρο της Βουλής, τον Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου και την Εθνική Επιτροπή για τα δικαιώματα του Ανθρώπου, ώστε να τους δοθεί άδεια να τοποθετηθούν και να ψηφίσουν επί του προϋπολογισμού.
Η συζήτηση του προϋπολογισμού, η οποία ξεκινά σήμερα, αποτελεί κορυφαία κοινοβουλευτική διαδικασία και σε περίπτωση που δεν δοθεί άδεια στους Συναγωνιστές βουλευτές, θα έχει πραγματοποιηθεί ακόμα ένα κοινοβουλευτικό πραξικόπημα και μια αντισυνταγματική και παράνομη διαδικασία στη Βουλή των 297!
Παραθέτουμε την εξώδικη δήλωση - αίτηση του Γενικού Γραμματέα της Χρυσής Αυγής, Νικολάου Γ. Μιχαλολιάκου:
ΕΞΩΔΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ-ΑΙΤΗΣΗ
Νικόλαου Μιχαλολιάκου του Γεωργίου, Βουλευτή Α΄ Αθηνών, Γενικού Γραμματέα του Λαϊκού Συνδέσμου-Χρυσή Αυγή και Προέδρου της Κοινοβουλευτικής Ομάδας αυτού.
ΠΡΟΣ
Την Εισαγγελέα-Επόπτη του Καταστήματος Κράτησης Κορυδαλλού
Κοινοποίηση:
- Υπουργό Δικαιοσύνης
- Πρόεδρο της Βουλής
- Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου
- Εθνική Επιτροπή για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου
Την Τρίτη 03-12-2013 ξεκινά η συζήτηση επί του σχεδίου νόμου «Κύρωση του κρατικού προϋπολογισμού και των προϋπολογισμών ορισμένων ειδικών ταμείων και υπηρεσιών οικονομικού έτους 2014».
Το πρόγραμμα της συζήτησης αυτού έχει ως εξής:
ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΜΒ΄
Τρίτη 3 Δεκεμβρίου 2013
Ώρα 6.00΄μ.μ.
ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΜΓ΄
Τετάρτη 4 Δεκεμβρίου 2013
Ώρα 6.00΄μ.μ.
ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΜΔ΄
Πέμπτη 5 Δεκεμβρίου 2013
Ώρα 6.00΄μ.μ.
ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΜΕ΄
Παρασκευή 6 Δεκεμβρίου 2013
Ώρα 6.00΄μ.μ.
ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΜΣΤ΄
Σάββατο 7 Δεκεμβρίου 2013
Ώρα 6.00΄μ.μ.
Όπως ευχερώς αντιλαμβάνεστε, παρίσταται απόλυτη ανάγκη παρουσίας μου στη συγκεκριμένη συνεδρίαση προκειμένου να εκπροσωπήσω το κόμμα μου ως Πρόεδρος της Κοινοβουλευτικής Ομάδας και να συμμετάσχω στην ονομαστική ψηφοφορία της 07ης Δεκεμβρίου 2013. Είναι σαφές ότι πρόκειται για κορυφαία κοινοβουλευτική διαδικασία στην οποία επιβάλλεται να παρασχεθεί το δικαίωμα σε κάθε Αντιπρόσωπο του Έθνους να καταθέσει τις απόψεις του και να εκφράσει τη βούλησή του διά της ψήφου. Επειδή η παρουσία μου στην παραπάνω κοινοβουλευτική διαδικασία αναμφισβήτητα συνιστά έκτακτη και απρόβλεπτη ανάγκη (και δη εξαιρετικού χαρακτήρα λόγω της σημασίας της).
Επειδή η έκτακτη άδεια την οποία αιτούμαι συνάπτεται άρρηκτα με την δημοκρατική αρχή του ισχύοντος Συντάγματος ενώπιον της οποίας προφανώς πρέπει να υποχωρεί κάθε άλλη νομοθετική ρύθμιση και οι κείμενες διατάξεις να ερμηνεύονται κατά τρόπο που να εναρμονίζεται με την λειτουργική εφαρμογή αυτής της αρχής.
Ενόψει των ανωτέρω σας θέτω προ των ευθυνών σας, καθώς η δικομματική Κυβέρνηση διαθέτει οριακή πλειοψηφία και η τυχόν απόρριψη εκ μέρους σας του παρόντος αιτήματός μας να μεταβούμε στο Κοινοβούλιο θα έχει ως αποτέλεσμα την αλλοίωση της λαϊκής βούλησης με τον πιο απροκάλυπτο τρόπο.
Κατά τα λοιπά, αναφέρομαι στο σκεπτικό των υπ’ αριθ. πρωτ. 820/15-10-2013 και 852/23-10-2013 αιτήσεών μου: «Ως γνωρίζετε, διατελώ Γενικός Γραμματέας του πολιτικού κόμματος Λαϊκός Σύνδεσμος-Χρυσή Αυγή. Επιπλέον, είμαι Πρόεδρος της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ιδίου πολιτικού σχηματισμού, καθώς στις εθνικές εκλογές Μαΐου και Ιουνίου 2012 εξελέγην Βουλευτής στην εκλογική Περιφέρεια της Α΄ Αθηνών (ιδιότητα την οποία δεν απώλεσα και διατηρώ μέχρι σήμερα). Η προσωρινή κράτηση που μου επιβλήθηκε στις 03 Οκτωβρίου 2013, γεγονός που συμβαίνει για πρώτη φορά στην ιστορία της Μεταπολίτευσης, μου έχει στερήσει μέχρι στιγμής τη δυνατότητα να ασκώ τα καθήκοντά μου ως Βουλευτής, μέλος του Ελληνικού Κοινοβουλίου.
Τα καθήκοντα αυτά μάλιστα, εις ό, τι αφορά τον Πρόεδρο Κοινοβουλευτικής Ομάδας, είναι ιδιαίτερα αυξημένα, καθώς ο Κανονισμός της Βουλής σε πλειάδα άρθρων του (13, 16, 17, 18, 64, 66, 97, 103, 130, 135, 136, 137, 138, 142A και 167) παρέχει σε αυτόν ενισχυμένο ρόλο και δικαιώματα. Ειδικότερα, ο Πρόεδρος της Κοινοβουλευτικής Ομάδας μετέχει της Διάσκεψης των Προέδρων, ηγείται της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του Κόμματός του και εκπροσωπεί αυτήν, διαθέτει περισσότερο χρόνο ομιλίας στις συνεδριάσεις της Ολομέλειας και δικαιούται να παρεμβαίνει συχνότερα κατά τη διάρκεια αυτών, είναι ο μοναδικός από την Κοινοβουλευτική Ομάδα του που δύναται να υποβάλλει επίκαιρες ερωτήσεις στον Πρωθυπουργό για κορυφαία θέματα της πολιτικής ζωής (δικαίωμα μάλιστα στο οποίο δεν επιτρέπεται να αναπληρωθεί από άλλο μέλος της Κοινοβουλευτικής του Ομάδας) και ενημερώνεται άμεσα από τον Πρόεδρο της Βουλής για την πρόθεση της Κυβέρνησης να κάνει ανακοινώσεις ή δηλώσεις ενώπιον της Βουλής για οποιαδήποτε σοβαρή υπόθεση.
Περαιτέρω, ο Κανονισμός της Βουλής δεν επιτρέπει την επιστολική ψήφο, παρά μόνο σε Βουλευτές που βρίσκονται σε αποστολή της Κυβέρνησης ή της Βουλής στο εξωτερικό (βλ. άρθρα 70 και 70Α).
Ως εκ τούτου στερούμαι όχι μόνο της δυνατότητας φυσικής παρουσίας στο Κοινοβούλιο και παρέμβασης σε αυτό με ομιλίες και επίκαιρες ερωτήσεις, αλλά ακόμα και της δήλωσης της βούλησής μου μέσω της συμμετοχής μου στην ψήφιση των νομοσχεδίων, στα πλαίσια του νομοθετικού έργου. Εξ αυτού του γεγονότος καθίσταται δυνατός ο σχηματισμός τεχνητών πλειοψηφιών στο Κοινοβούλιο, μέσω της στέρησης του δικαιώματος ψήφου σε Βουλευτές που τελούν υπό κράτηση, χωρίς όμως να έχουν εκπέσει του αξιώματός τους. Ειδικότερα, μέσω της αδυναμίας συμμετοχής στις ψηφοφορίες εμένα και των δύο επίσης προσωρινά κρατούμενων Βουλευτών του πολιτικού κόμματος «ΛΑΪΚΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ – ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ», ουσιαστικά νοθεύεται η αρχή της λαϊκής κυριαρχίας και η αρχή της δεδηλωμένης, καθώς, πλέον, αρκεί στην κυβέρνηση να απολαμβάνει της εμπιστοσύνης 149 Βουλευτών, αφού τρεις Βουλευτές αδυνατούν να λάβουν μέρος στις εργασίες της Βουλής και να ασκήσουν τα κατοχυρωμένα στα άρθρα 60 και 61 του Συντάγματος δικαιώματά τους. Με αυτόν τον τρόπο, κατ’ ουσίαν, όσο διαρκεί η αδυναμία συμμετοχής μας στις ψηφοφορίες, η Βουλή απαρτίζεται από 297 Βουλευτές, οπότε και στην Κυβέρνηση αρκεί η πλειοψηφία των 149 Βουλευτών, κατά παράβαση των συνταγματικών αρχών που προαναφέρθηκαν.\
Επειδή τα ανωτέρω έχουν ως αποτέλεσμα να αλλοιώνεται το δημοκρατικό πολίτευμα που στηρίζεται στη λαϊκή κυριαρχία και να διαταράσσεται η λειτουργία θεμελιωδών θεσμών αυτού, όπως είναι το κοινοβουλευτικό σύστημα διακυβέρνησης και η αρχή του πολυκομματισμού.
Επειδή κατ’ αυτόν τον τρόπο παρακωλύεται η Βουλή ως συγκροτημένο Σώμα από την ενάσκηση της εξουσίας που της παρέχει το Σύνταγμα.
Επειδή σύμφωνα με το Σύνταγμα των Ελλήνων η νομοθετική λειτουργία ασκείται από τη Βουλή και τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας.
Επειδή οι βουλευτές δεν αντιπροσωπεύουν τον εαυτό τους ούτε καν τους πολίτες που τους ψήφισαν, αλλά το ίδιο το Έθνος, σύμφωνα με ρητή πρόβλεψη του άρθρου 51 παρ. 2 του ισχύοντος Συντάγματος.
Επειδή η ελεύθερη και ανόθευτη εκδήλωση της λαϊκής θέλησης, ως έκφραση της λαϊκής κυριαρχίας, τελεί υπό την εγγύηση όλων των λειτουργών της Πολιτείας, που έχουν υποχρέωση να τη διασφαλίζουν σε κάθε περίπτωση.
Επειδή σύμφωνα με τον ισχύοντα Σωφρονιστικό Κώδικα:
«Αρθρο 2
Νομιμότητα στη μεταχείριση των κρατουμένων
1. Κατά τη μεταχείριση των κρατουμένων διασφαλίζεται ο σεβασμός της ανθρώπινης αξιοπρέπειας, ενισχύεται ο αυτοσεβασμός και η συναίσθηση της κοινωνικής τους ευθύνης.
`Αρθρο 3
Ισότητα στη μεταχείριση των κρατουμένων
1. Απαγορεύεται κάθε δυσμενής διακριτική μεταχείριση των κρατουμένων, ιδίως εκείνη που βασίζεται στη φυλή, το χρώμα, την εθνική ή κοινωνική καταγωγή, το θρήσκευμα, την περιουσία ή τις ιδεολογικές πεποιθήσεις.
2. Ειδική μεταχείριση των κρατουμένων επιφυλάσσεται, όταν δικαιολογείται από τη νομική ή πραγματική κατάστασή τους, όπως υποδίκων και καταδίκων, …εφόσον γίνεται υπέρ του κρατουμένου και προς εξυπηρέτηση των ειδικών αναγκών που απορρέουν από την κατάσταση στην οποία ευρίσκεται.
Αρθρο 4
Δικαιώματα των κρατουμένων
1. Κατά την εκτέλεση της ποινής δεν περιορίζεται κανένα άλλο ατομικό δικαίωμα των κρατουμένων εκτός από το δικαίωμα στην προσωπική ελευθερία.
2. Οι κρατούμενοι δεν εμποδίζονται, λόγω της κράτησής τους, στην ελεύθερη ανάπτυξη της προσωπικότητός τους και την άσκηση των δικαιωμάτων που τους αναγνωρίζει ο νόμος, αυτοπροσώπως ή με αντιπρόσωπο.
Αρθρο 7
Υποχρεώσεις και περιορισμοί των δικαιωμάτων των κρατουμένων
1. Οι κρατούμενοι δεν έχουν άλλες υποχρεώσεις ούτε υπόκεινται σε άλλους περιορισμούς των δικαιωμάτων τους, εκτός από αυτούς που προβλέπονται ρητά στον παρόντα Κώδικα και στις κατ` εξουσιοδότησή του εκδιδόμενες κανονιστικές πράξεις.
Αρθρο 10
Συμβούλιο Φυλακής…6. Κατά τη διάρκεια της κράτησης ο διευθυντής του καταστήματος υποχρεούται να λαμβάνει τα αναγκαία κατά περίπτωση μέτρα προς ελαχιστοποίηση των δυσμενών επιπτώσεων ή παρενεργειών που συνεπάγεται η εκτέλεση ποινών και μέτρων ασφαλείας κατά της ελευθερίας.
`Αρθρο 15
Κρατούμενοι υπόδικοι…2. Οι συνθήκες διαβίωσης υποδίκων στο κατάστημα προσεγγίζουν κατά το δυνατόν τις συνθήκες της ελεύθερης διαβίωσης. Δεν υπόκεινται σε άλλους περιορισμούς της ελευθερίας εκτός από εκείνους που είναι απαραίτητοι για την ομαλή διεξαγωγή της ανάκρισης, σύμφωνα με το άρθρο 7 παράγραφος 4 του παρόντος….
`Αρθρο 54
`Αδειες των κρατουμένων
1. Στους κρατουμένους χορηγούνται τακτικές, έκτακτες και Εκπαιδευτικές άδειες απουσίας από τα καταστήματα κράτησης, σύμφωνα με τις επόμενες διατάξεις.
Αρθρο 57
`Εκτακτες άδειες
1. Κάθε κρατούμενος δικαιούται να λάβει έκτακτη άδεια εξόδου κατ` ανώτατο όριο 24 ωρών, έστω και αν δεν συντρέχουν οι προϋποθέσεις για τη χορήγηση τακτικής άδειας.
2. Η έκτακτη άδεια χορηγείται με απόφαση του αρμόδιου δικαστικού λειτουργού προς εκπλήρωση οικογενειακών, επαγγελματικών ή άλλων έκτακτων και απρόβλεπτων εξαιρετικού χαρακτήρα αναγκών του κρατουμένου...»
Επειδή από τις παραπάνω διατάξεις του Σωφρονιστικού Κώδικα προκύπτει ότι μπορεί να χορηγηθεί έκτακτη άδεια στους υπόδικους κρατουμένους για σπουδαίο λόγο που αφορά επαγγελματικές ανάγκες αυτών.
Επειδή η άσκηση του υψίστου καθήκοντος του Βουλευτή να συμμετάσχει στο νομοθετικό έργο και τις ψηφοφορίες της Βουλής, εμπίπτει σαφέστατα στην έννοια των επαγγελματικών ή άλλων αναγκών του άρθρου 57 του Σωφρονιστικού Κώδικα περί των προϋποθέσεων χορήγησης εκτάκτων αδειών σε κρατουμένους.
Επειδή δεν είναι δυνατόν να θεωρείται η φοίτηση των κρατουμένων σε σχολές οποιασδήποτε βαθμίδας της εκπαίδευσης επαρκής λόγος κατ’ άρθρον 58 Σωφρονιστικού Κώδικα για τη χορήγηση σε αυτούς εκπαιδευτικών αδειών και την ίδια στιγμή να μην θεωρείται εξίσου σημαντική (στην πραγματικότητα πολύ σημαντικότερη περίπτωση) η διασφάλιση της ανόθευτης έκφρασης της λαϊκής βούλησης μέσω της ανεμπόδιστης άσκησης των καθηκόντων των Βουλευτών.
Επειδή, σε κάθε περίπτωση, δεν έχω καταδικαστεί για κάποιο αδίκημα, αλλά διατελώ σε προσωρινή κράτηση, ως προσωρινό μέτρο μέχρι τη διεξαγωγή της δίκης, κάτι που σημαίνει ότι ισχύει υπέρ εμού το τεκμήριο της αθωότητας, ενώ περαιτέρω, η μετάβαση μου στη Βουλή προκειμένου να ασκήσω τα κοινοβουλευτικά μου καθήκοντα, με τα μέτρα ασφαλείας που εσείς θα επιλέξετε, ουδένα κίνδυνο για τη δημόσια τάξη προκαλεί.»
ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ
Παρακαλώ όπως προβείτε στις απαιτούμενες ενέργειες και ειδικότερα όπως μου χορηγήσετε έκτακτη άδεια κατ’ άρθρο 57 Σωφρονιστικού Κώδικα, προκειμένου να συμμετάσχω στη συζήτηση επί του σχεδίου νόμου «Κύρωση του κρατικού προϋπολογισμού και των προϋπολογισμών ορισμένων ειδικών ταμείων και υπηρεσιών οικονομικού έτους 2014» και θα διεξαχθεί από την Τρίτη 03 έως το Σάββατο 07/12/2013 (ώρα έναρξης εκάστης συνεδρίασης 18:00).
Αθήνα, 02/12/2013
Ο Αιτών Βουλευτής
Νικόλαος Μιχαλολιάκος
Πρόεδρος της Κοινοβουλευτικής Ομάδας
ΛΑΪΚΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ-ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ
Διαβάστε περισσότερα: http://www.xryshaygh.com/index.php/enimerosi/view/ejwdiko-twn-fulakismenwn-sunagwnistwn-gia-na-parastoun-sth-suzhthsh-kai-thn#ixzz2mRugrcjj
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου