Τρίτη, 27 Σεπτεμβρίου 2016

Ερώτηση για την παράδοση του FIR Αθηνών σε ιδιώτες


ΠΡΟΣ: ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΜΥΝΑΣ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ, ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΔΙΚΤΥΩΝ
ΘΕΜΑ: «Ένοχη η συγκυβέρνηση για την παράδοση του FIR Αθηνών σε ιδιώτες»
Ένα σκάνδαλο τεραστίου μεγέθους, μια εθνική προδοσία συντελείται. Σύμφωνα με δημοσίευμα της 24ης Σεπτεμβρίου 2016 της εβδομαδιαίας εφημερίδος «ΕΜΠΡΟΣ», ο  εναέριος χώρος της Ελλάδος παραχωρείται σε ιδιωτική εταιρεία, η οποία εκχωρείται στο περίφημο «υπερταμείο».
H Αριστερά του ΣΥΡΙΖΑ και η Δεξιά των ΑΝΕΛ πωλούν την εθνική μας ανεξαρτησία έναντι ενός ακόμη «δανείου» των καταχρεωμένων κομμάτων τους. Οι υπάλληλοι των μνημονίων με τον τρόπο αυτό παραχωρούν και την υφαλοκρηπίδα, αφού η υφαλοκρηπίδα των νησιών καταργείται!
Η κυβέρνηση, δια του υπουργού της κ. Σπίρτζη, ανακοίνωσε στον πρόεδρο της Πολιτικής Αεροπορίας ότι κατόπιν εντολής της Ευρωπαϊκής Ένωσης ο έλεγχος του FIR δεν θα γίνεται πλέον από την Πολιτική Αεροπορία αλλά θα συσταθεί μια Α.Ε., η οποία θα μπει στο υπερταμείο και θα παραχωρηθεί σε ιδιώτη.
Το θέμα ξεκίνησε όταν η Ελλάδα συνυπέγραψε μαζί με τους ευρωπαϊκούς της εταίρους, την Νορβηγία και την Ελβετία τον Κανονισμό του «Ενιαίου Ευρωπαϊκού Οργανισμού (Single European Sky). Έναν Κανονισμό που, ενώ αρχικά προέβλεπε την ελευθερία των αερομεταφορών στον Ευρωπαϊκό Εναέριο Χώρο, τελικά εξελίχθηκε σε ένα Κανονισμό διαχείρισης και ελέγχου του Ευρωπαϊκού Εναέριου Χώρου.
Δεδομένου ότι:
α. Η εθνική διαχείριση του εναερίου χώρου του FIR Αθηνών εξασφάλιζε την άσκηση κοινής πολιτικής των Υπουργείων Άμυνας, Εξωτερικών και Μεταφορών σε ευαίσθητα εθνικά θέματα. Με την είσοδο των ιδιωτών ο εναέριος χώρος του FIR Αθηνών δεν θα ελέγχεται από κρατικές υπηρεσίες αλλά από ιδιωτικές εταιρίες.  
β. Ο Service provider έχει ad HOC και αρμοδιότητες Regulary, όπως: - αλλαγή σχεδίου πτήσης - αλλαγή στα σημεία εισόδου στο FIR Αθηνών - έλεγχος-διαδικασίες τερματικών περιοχών - υποβολή αναφορών παράβασης κανόνων εναέριας κυκλοφορίας
γ. Ο έλεγχος των τερματικών περιοχών των αεροδρομίων της χώρας θα παραδοθεί στους ιδιώτες, για να ασκούν κατά την κρίση τους διαχείριση του εναέριου χώρου εντός των περιοχών αυτών
δ. Δεν θα είναι δυνατή η κοινή εκμετάλλευση των αεροναυτιλιακών μέσων και Radars της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας με το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας.
ε. Ο Service Provider εκπροσωπείται αυτόνομα σε διεθνείς οργανισμούς (ICAO, EUROCONTROL, EE, NATO) προβάλλοντας δικές του θέσεις και όχι τις εθνικές θέσεις της χώρας
στ. Θα ασκείται (για θέματα εναέριας κυκλοφορίας) έλεγχος των ελληνικών στρατιωτικών αεροσκαφών από ιδιωτικές εταιρίες
ζ. Οι πτήσεις των ξένων αεροσκαφών εντός του FIR θα είναι κάτω από τον έλεγχο και την αρμοδιότητα του ιδιώτη Service Provider
η. Θα υπάρξει αποδυνάμωση της χώρας σε εθνικά θέματα που σχετίζονται με τον εναέριο χώρο
θ. Οι εξελίξεις αυτές αποδυναμώνουν επικίνδυνα τις κρατικές-εθνικές αρμοδιότητές μας σε θέματα διαχείρισης εναερίων χώρων και μάλιστα σε μία περίοδο όπου η τουρκική προκλητικότητα (παραβιάσεις Κανόνων Εναέριας Κυκλοφορίας, παραβιάσεις Εθνικού Εναέριου Χώρου) έχει υπερβεί κάθε όριο. 

Ερωτώνται οι αρμόδιοι υπουργοί:

Ποιες θα είναι οι επιπτώσεις των τροποποιήσεων στα θέματα της εθνικής μας ασφάλειας;
Σε περιόδους κρίσεων ποιος θα είναι ο ρόλος του ιδιώτη Service Provider;

Οδηγούμαστε σε εθνικές υποχωρήσεις στο Αιγαίο μέσω ενός Κανονισμού της ΕΕ;

Αθήνα, 26/09/2016
Ο ερωτών Βουλευτής
Χρήστος Παππάς
Βουλευτής Επικρατείας


Διαβάστε περισσότερα: http://www.xryshaygh.com/koinovoulio/view/erwthsh-gia-thn-paradosh-tou-fir-athhnwn-se-idiwtes#ixzz4LTddlCbM

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...