Δευτέρα, 25 Απριλίου 2016

ΕΡΩΤΗΣΗ :«Προστασία Ελληνίδας εκπαιδευτικού στη Ξάνθη από στοχοποίησή της»

ΠΡΟΣ:
1)ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
2)ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΑΝΑΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗΣ

ΘΕΜΑ: «Προστασία Ελληνίδας εκπαιδευτικού στη Ξάνθη από στοχοποίησή της»

Μία απλή τοποθέτηση Ελληνίδας εκπαιδευτικού, μειονοτικού δημοτικού σχολείου του Εχίνου Ξάνθης, σε μέσο κοινωνικής δικτυώσεως στάθηκε αφορμή να πυροδοτήσει αδικαιολόγητες αντιδράσεις και να στοχοποιηθεί η ίδια αναιτίως μετά από κινητοποίηση κατοίκων του χωριού, μουσουλμάνου βουλευτή και του Συλλόγου Κηδεμόνων του Δημοτικού Σχολείου. Η εν λόγω διαδικτυακή ανάρτηση δε στοιχειοθετεί ουδεμία υβριστική συμπεριφορά, δε θεμελιώνει βεβαίως λόγο προσφυγής στο Διευθυντή του Δημοτικού Σχολείου, ούτε δικαιολογεί εν συνεχεία το σάλο που έχει προκληθεί. Στα πλαίσια της ελευθερίας της εκφράσεως, του πλουραλισμού και του δικαιώματος της διατυπώσεως γνώμης, η συγκεκριμένη παιδαγωγός δημοτικής εκπαιδεύσεως, δια συγκριτικής διαθέσεως, έθιξε την άριστη προώθηση των τουρκικών συμφερόντων από την πλευρά της Τουρκίας (εις βάρος της Θράκης), σε σχέση με την σκανδαλώδη και κατάδηλη αδιαφορία την οποία επιδεικνύει η ελληνική κυβέρνηση στην προάσπιση των αντιστοίχων ελληνικών.
Το περιεχόμενο της διαδικτυακής αυτή αναρτήσεως, φυσικά και δεν είναι λογικό ούτε ηθικό να χρεωθεί στην ίδια, καθώς αυτό αντικατοπτρίζει τη δεινή κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει η Θράκη μας εδώ και δεκαετίες από την χαρακτηριστική απάθεια και ανοχή του πολιτικού συστήματος απέναντι στις μεθοδεύσεις του τουρκικού προξενείου και των κύκλων του. Είναι τοις πάσι γνωστό ότι η τουρκική εθνική πολιτική δράση, μέσω του τουρκικού προξενείου, εμφιλοχωρεί συστηματικώς στο πεδίο των τοπικών οικονομικών και κοινωνικών δραστηριοτήτων της τοπικής ελληνικής κοινωνίας, αμφισβητεί την ελληνική κυριαρχία ποικιλοτρόπως, ενώ ασκεί παρεμβατισμό σε ευαίσθητα εθνικά δεδομένα, με απώτερο σκοπό την υπονόμευση του ελληνικού στοιχείου και την  υπόσκαψη της ελληνικής συνειδήσεως και εθνικής συνοχής.
Η αξιολόγηση αυτής της καταστάσεως σε συγκριτικά πλαίσια, στην οποία υπεισήλθε η εν λόγω εκπαιδευτικός στο διαδίκτυο είναι μια πράξη αυθόρμητη, άτυπη, και δε δικαιολογούνται ούτε η κινητοποίηση της τοπικής κοινωνίας και οι σχετικές προεκτάσεις. Το ζήτημα που ετέθη, στην εν λόγω διαδικτυακή ανάρτηση, είναι προφανώς μια δημόσια άτυπη έκκληση προσδόσεως της δέουσας σημασίας από το ελληνικό κράτος στην εθνικώς ευαίσθητη περιοχή της Θράκης από την τουρκική κινητικότητα.  Θίγεται λοιπόν, η συνεχής υποχωρητική στάση της ελληνικής πλευράς και η ανάγκη επανακαθορισμού των ελληνικών ενεργειών της κυβερνήσεως, ως προσωπική άποψη σε διαδικτυακό επίπεδο, και δη σε προσωπικό λογαριασμό κοινωνικής δικτυώσεως. Η λογοκρισία και οι φραγμοί στην ελευθερία εκφράσεως δε συνάδουν με το αγαθό της ελευθερίας λόγου και γνώμης.

Ερωτώνται οι αρμόδιοι υπουργοί:

Τι προτίθεστε να πράξετε για την προστασία της Ελληνίδας εκπαιδευτικού, η οποία φέρει εις πέρας ένα αληθινώς δύσκολο έργο στο μειονοτικό σχολείο, ώστε να συνεχίσει απροσκόπτως το εκπαιδευτικό της έργο και να αποσοβηθούν καταστάσεις δυσάρεστες, τόσο σε επαγγελματικό επίπεδο όσο και σε προσωπικό;

Αθήνα, 25/04/2016
Ο ερωτών Βουλευτής
Χρήστος Παππάς
Βουλευτής Επικρατείας
ΛΑΪΚΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ - ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...