Τετάρτη, 5 Αυγούστου 2015

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ «ΕΜΠΡΟΣ»: ΕΞΑΠΑΤΗΣΗ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΑΠΟ ΤΑ LIDL;


lidl
Το απύθμενο θράσος των Γερμανών εκτε­λεστών των λαών της Ευρώπης, αλλά και το μέγεθος της πονηριάς τους για εξαπάτηση εις βάρος του Έλληνα καταναλω­τή έρχεται να επιβεβαιώσει η νέα διαφημιστι­κή καμπάνια του Γερμανικού υπερκολοσσού με την ονομασία LIDL. Για εβδομάδες ακού- με συνεχώς σε διαφημίσεις που έχουν κατα- κλύσει τηλεόραση και ραδιόφωνο, ότι η Γερ­μανική «αλυσίδα» LIDL καλύπτει και αφαιρείτο 10% από την αύξηση του ΦΠΑ επειδή… ενδια­φέρεται για το καλό και την τσέπη του Έλλη­να καταναλωτή! Εδώ η οργή ξεχειλίζει για το απύθμενο θράσος των Γερμανών, οι οποίοι αφού άσκησαν απίστευτες πιέσεις για να είναι σίγουροι ότι θα περάσουν τα σχέδια αφανι- σμού μας, τώρα. προσπαθούν από πάνω και να μας εξαπατήσουν με τον πιο αισχρό τρόπο για να μην περάσει το μποϊκοτάζ που έχουν αρχίσει οι ‘Έλληνες πολίτες κατά των Γερμανικών προϊόντων. Το «ΕΜΠΡΟΣ» αυτή την εβδομάδα αποκαλύπτει την εξαπάτηση εις βάρος καταναλωτών από τα LIDL. Τα Γερ­μανικά καταστήματα είχαν, για παράδειγμα, τις συσκευασμένες σαλάτες Italiana 0.99 ευρώ και Tricolore 1.29 ευρώ. Με το που υπέγρα­ψε η Ελλάδα το νέο επαχθές μνημόνιο που περιλάμβανε σαν όρο την αύξηση 10% στα συ­σκευασμένα τρόφιμα, και πριν αυτή καν ψηφι­στεί από την Ελληνική Βουλή, η σαλάτα Italia­na στα LIDL από τα 0.99 ευρώ, πήγε εν μια νυ- κτί στα 1.09 ευρώ, και η Tricolore πήγε από τα 1.29 ευρώ στα 1.39 ευρώ! Δηλαδή. τρεις- τέσσερις ημέρες πριν ψηφιστεί και γίνει επίση­μα νόμος η αύξηση του ΦΠΑ + 10%, και όταν αυτό ήταν απλά ένα από τα πολλά προαπαι- τούμενα μέτρα στο νέο μνημόνιο, τα LIDL αύ­ξησαν την τιμή στα συσκευασμένα προϊόντα τους κατά 10%, ούτως ώστε η ημέρα της νο­μοθέτησης και επιβολής του νέου ΦΠΑ, να τα βρει με την τιμή στα προϊόντα ήδη αυξημένη, και έτσι, με μια εντελώς ΨΕΥΤΙΚΗ καμπάνια περί «αφαίρεσης» του ΦΠΑ και την τάχα μετα- κύλιση αυτού εις βάρος των LIDL και «υπέρ» του καταναλωτή, το αποτέλεσμα για τους Γερ­μανούς ήρθε «μια η άλλη»! Και έτσι τώρα, ο Γερμανικός ολετήρας των Ελληνικών Σούπερ Μάρκετ, βγαίνει με περισσή θρασύτητα και παραπλανά τους ‘Έλληνες καταναλωτές, λέ­γοντας ότι θα απορροφήσει το 10% του νέου ΦΠΑ, το οποίο τους το. χαρίζει! Η στάση αυ­τή των LIDL, πέραν της προκλητικής υποτίμη­σης της νοημοσύνης του καταναλωτή, αποτε­λεί και εξαπάτηση εις βάρος του καταναλωτή, κάτι που διώκεται και ποινικά. Προς απόδειξη της παραπλάνησης των καταναλωτών εκ μέ­ρους των LIDL, παραθέτουμε μια παλαιά από­δειξη με ημερομηνία 26/6/15, και την συγκρί­νουμε με μια απόδειξη στις 23/7/2015 για τα ίδια ακριβώς προϊόντα που σας προαναφέρα- με, τα οποία είναι όντως ακριβότερα κατά 10%!
Οι ‘Έλληνες δεν ήξεραν, οι Γερμανοί όμως ΓΝΩΡΙΖΑΝ!
Πέραν του σοβαρότατου θέματος της εξα­πάτησης εις βάρος των καταναλωτών, εδώ τί­θεται και ένα άλλο εξίσου σοβαρό θέμα. Όταν έγινε η αύξηση 10% στα προϊόντα των LIDL, ουδείς Έλληνας πολίτης γνώριζε με σιγουριά αν τα μέτρα αυτά θα περάσουνε τελικά, αν θα ψηφιστούν, ή το ΑΝ.. τελικά ψηφιστούνε, ποια από αυτά θα περάσουνε. Οι Έλληνες δεν γνώ­ριζαν. οι Γερμανοί όμως ΓΝΩΡΙΖΑΝ, και μά­λιστα με ΑΠΟΛΥΤΗ σιγουριά ότι η αύξηση του
ΦΠΑ θα περάσει, όπως επίσης γνώριζαν το ακριβές ΦΠΑ που θα επιβάλλετο, και ποια προϊόντα θα αφορούσε, με αποτέλεσμα να ανεβάσουν εν μια νυκτί τις τιμές ΜΟΝΟΝ αυ­τών των συγκεκριμένων προϊόντων! Μήπως θα μπορούσε κάποιος από τους τόσους «υπεύθυ­νους» που διαθέτει η χώρα μας, να μας εξηγή­σει πώς μπόρεσαν να το γνωρίζουν αυτό οι Γερμανοί με τόση βεβαιότητα, ούτως ώστε να γίνει στον σωστό χρόνο το «ταχυδακτυλουργι­κό» κόλπο γκρόσο εκ μέρους των LIDL; Είναι τόσο καλοί μάντεις οι Γερμανοί, ή τελικά οι «πηγές» τους μέσα στα κυβερνητικά κλιμάκια είναι πολύ πιο αξιόπιστες και λαλίστατες με τους Γερμανούς από ό,τι είναι με τους Έλλη­νες; Όσο για το μποϊκοτάζ στα Γερμανικά, αλ­λά και γενικά στα ξένα εισαγόμενα προϊόντα επιβάλλεται, και θα γίνει τελικά πραγματικότη­τα, παρά την λυσσαλέα προώθηση της παρα­πλάνησης του κοινού από τα συστημικά ΜΜΕ, τα οποία είναι ξεκάθαρο πλέον ότι «μισούν» ό­τι είναι Ελληνικό, και προωθούν ότι είναι εισα- γόμενο, ειδικά δε, αν αυτό είναι Γερμανικό. Το «ΕΜΠΡΟΣ» από την πλευρά του, σε μια προ­σπάθεια να προωθηθούν ΜΟΝΟΝ τα Ελληνι­κά προϊόντα, θα δημοσιεύσει σε επόμενο φύ­λο έναν κατάλογο με όλες τις ξένες εταιρείες που εντέχνως «καμουφλαρισμένες» σε «Ελ­ληνικές», προσπαθούν να εκμεταλλευτούν της άγνοια του καταναλωτή και εξαπατώντας τον, να κερδίσουν έτσι την εύνοια του. Λέμε λοιπόν ΟΧΙ σε όλα τα εισαγόμενα προϊόντα β διαλο­γής που προσπαθούν με όλα τα μέσα να μας πλασάρουν, ενώ λέμε ένα τρανό ΝΑΙ σε ΟΛΑ τα Ελληνικά προϊόντα, και τις Ελληνικές επιχει­ρήσεις.
Π. Π.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...