Το απύθμενο θράσος των Γερμανών εκτελεστών των λαών της Ευρώπης, αλλά και το μέγεθος της πονηριάς τους για εξαπάτηση εις βάρος του Έλληνα καταναλωτή έρχεται να επιβεβαιώσει η νέα διαφημιστική καμπάνια του Γερμανικού υπερκολοσσού με την ονομασία LIDL. Για εβδομάδες ακού- με συνεχώς σε διαφημίσεις που έχουν κατα- κλύσει τηλεόραση και ραδιόφωνο, ότι η Γερμανική «αλυσίδα» LIDL καλύπτει και αφαιρείτο 10% από την αύξηση του ΦΠΑ επειδή… ενδιαφέρεται για το καλό και την τσέπη του Έλληνα καταναλωτή! Εδώ η οργή ξεχειλίζει για το απύθμενο θράσος των Γερμανών, οι οποίοι αφού άσκησαν απίστευτες πιέσεις για να είναι σίγουροι ότι θα περάσουν τα σχέδια αφανι- σμού μας, τώρα. προσπαθούν από πάνω και να μας εξαπατήσουν με τον πιο αισχρό τρόπο για να μην περάσει το μποϊκοτάζ που έχουν αρχίσει οι ‘Έλληνες πολίτες κατά των Γερμανικών προϊόντων. Το «ΕΜΠΡΟΣ» αυτή την εβδομάδα αποκαλύπτει την εξαπάτηση εις βάρος καταναλωτών από τα LIDL. Τα Γερμανικά καταστήματα είχαν, για παράδειγμα, τις συσκευασμένες σαλάτες Italiana 0.99 ευρώ και Tricolore 1.29 ευρώ. Με το που υπέγραψε η Ελλάδα το νέο επαχθές μνημόνιο που περιλάμβανε σαν όρο την αύξηση 10% στα συσκευασμένα τρόφιμα, και πριν αυτή καν ψηφιστεί από την Ελληνική Βουλή, η σαλάτα Italiana στα LIDL από τα 0.99 ευρώ, πήγε εν μια νυ- κτί στα 1.09 ευρώ, και η Tricolore πήγε από τα 1.29 ευρώ στα 1.39 ευρώ! Δηλαδή. τρεις- τέσσερις ημέρες πριν ψηφιστεί και γίνει επίσημα νόμος η αύξηση του ΦΠΑ + 10%, και όταν αυτό ήταν απλά ένα από τα πολλά προαπαι- τούμενα μέτρα στο νέο μνημόνιο, τα LIDL αύξησαν την τιμή στα συσκευασμένα προϊόντα τους κατά 10%, ούτως ώστε η ημέρα της νομοθέτησης και επιβολής του νέου ΦΠΑ, να τα βρει με την τιμή στα προϊόντα ήδη αυξημένη, και έτσι, με μια εντελώς ΨΕΥΤΙΚΗ καμπάνια περί «αφαίρεσης» του ΦΠΑ και την τάχα μετα- κύλιση αυτού εις βάρος των LIDL και «υπέρ» του καταναλωτή, το αποτέλεσμα για τους Γερμανούς ήρθε «μια η άλλη»! Και έτσι τώρα, ο Γερμανικός ολετήρας των Ελληνικών Σούπερ Μάρκετ, βγαίνει με περισσή θρασύτητα και παραπλανά τους ‘Έλληνες καταναλωτές, λέγοντας ότι θα απορροφήσει το 10% του νέου ΦΠΑ, το οποίο τους το. χαρίζει! Η στάση αυτή των LIDL, πέραν της προκλητικής υποτίμησης της νοημοσύνης του καταναλωτή, αποτελεί και εξαπάτηση εις βάρος του καταναλωτή, κάτι που διώκεται και ποινικά. Προς απόδειξη της παραπλάνησης των καταναλωτών εκ μέρους των LIDL, παραθέτουμε μια παλαιά απόδειξη με ημερομηνία 26/6/15, και την συγκρίνουμε με μια απόδειξη στις 23/7/2015 για τα ίδια ακριβώς προϊόντα που σας προαναφέρα- με, τα οποία είναι όντως ακριβότερα κατά 10%!
Οι ‘Έλληνες δεν ήξεραν, οι Γερμανοί όμως ΓΝΩΡΙΖΑΝ!
Πέραν του σοβαρότατου θέματος της εξαπάτησης εις βάρος των καταναλωτών, εδώ τίθεται και ένα άλλο εξίσου σοβαρό θέμα. Όταν έγινε η αύξηση 10% στα προϊόντα των LIDL, ουδείς Έλληνας πολίτης γνώριζε με σιγουριά αν τα μέτρα αυτά θα περάσουνε τελικά, αν θα ψηφιστούν, ή το ΑΝ.. τελικά ψηφιστούνε, ποια από αυτά θα περάσουνε. Οι Έλληνες δεν γνώριζαν. οι Γερμανοί όμως ΓΝΩΡΙΖΑΝ, και μάλιστα με ΑΠΟΛΥΤΗ σιγουριά ότι η αύξηση του
ΦΠΑ θα περάσει, όπως επίσης γνώριζαν το ακριβές ΦΠΑ που θα επιβάλλετο, και ποια προϊόντα θα αφορούσε, με αποτέλεσμα να ανεβάσουν εν μια νυκτί τις τιμές ΜΟΝΟΝ αυτών των συγκεκριμένων προϊόντων! Μήπως θα μπορούσε κάποιος από τους τόσους «υπεύθυνους» που διαθέτει η χώρα μας, να μας εξηγήσει πώς μπόρεσαν να το γνωρίζουν αυτό οι Γερμανοί με τόση βεβαιότητα, ούτως ώστε να γίνει στον σωστό χρόνο το «ταχυδακτυλουργικό» κόλπο γκρόσο εκ μέρους των LIDL; Είναι τόσο καλοί μάντεις οι Γερμανοί, ή τελικά οι «πηγές» τους μέσα στα κυβερνητικά κλιμάκια είναι πολύ πιο αξιόπιστες και λαλίστατες με τους Γερμανούς από ό,τι είναι με τους Έλληνες; Όσο για το μποϊκοτάζ στα Γερμανικά, αλλά και γενικά στα ξένα εισαγόμενα προϊόντα επιβάλλεται, και θα γίνει τελικά πραγματικότητα, παρά την λυσσαλέα προώθηση της παραπλάνησης του κοινού από τα συστημικά ΜΜΕ, τα οποία είναι ξεκάθαρο πλέον ότι «μισούν» ότι είναι Ελληνικό, και προωθούν ότι είναι εισα- γόμενο, ειδικά δε, αν αυτό είναι Γερμανικό. Το «ΕΜΠΡΟΣ» από την πλευρά του, σε μια προσπάθεια να προωθηθούν ΜΟΝΟΝ τα Ελληνικά προϊόντα, θα δημοσιεύσει σε επόμενο φύλο έναν κατάλογο με όλες τις ξένες εταιρείες που εντέχνως «καμουφλαρισμένες» σε «Ελληνικές», προσπαθούν να εκμεταλλευτούν της άγνοια του καταναλωτή και εξαπατώντας τον, να κερδίσουν έτσι την εύνοια του. Λέμε λοιπόν ΟΧΙ σε όλα τα εισαγόμενα προϊόντα β διαλογής που προσπαθούν με όλα τα μέσα να μας πλασάρουν, ενώ λέμε ένα τρανό ΝΑΙ σε ΟΛΑ τα Ελληνικά προϊόντα, και τις Ελληνικές επιχειρήσεις.
Π. Π.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου