Πριν από μερικές μέρες, το ρεπορτάζ τηλεοπτικού σταθμού ανέδειξε την ένδεια ιστορικής γνώσης μεταξύ των νέων Ελλήνων.
«Εεεε, δεν ξέρω»,
«Κάτι για απελευθέρωση, κάτι τέτοιο»
«Το ΟΧΙ του 1821»
«Πολέμησαν οι Έλληνες με τους Ιταλούς»
«Ευαγγελισμό ίσως;»
ήσαν μερικές χαρακτηριστικές απαντήσεις στο τι εορτάζουμε την 25η Μαρτίου.
Η πιο ενδιαφέρουσα όμως ήταν αυτή:
«Το ΟΧΙ που δεν είπε ο Μεταξάς, αλλά δεν ξέρω ποιος το είπε». Οι Έλληνες μαθητές, υποχείρια της μεταπολιτευτικής αντεθνικής μονομανίας, μαθαίνουν τι να ΜΗΝ πιστεύουν. Εν προκειμένω το ότι το ΟΧΙ το είπε ο Μεταξάς. Αλλά δεν ξέρουν «γρι» Ιστορία. Κάποια βεβαίως ακόμη γνωρίζουν, είτε για έτυχαν σε εθνικά σκεπτόμενες και ενεργούσες οικογένειες, είτε σε καλούς και ευσυνείδητους δασκάλους.
Αλλά και αυτή η καταφανής παραμόρφωση της σκέψης, δεν αρκεί για τους Εθνομηδενιστές και τους Εθνόφοβους. Αποφάσισαν λοιπόν με μαριονέτα την μαρξιστική καρικατούρα του υπουργού Γαβρόγλου, να σβήσουν το 1821 από το μάθημα της Ιστορίας.
Συγκεκριμένα, το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής, μια από τις ανθελληνικές σφηκοφωλιές καθηγητάδων που καταβαραθρώνουν την Πατρίδα, ταϊσμένοι από τους φόρους που εμείς πληρώνουμε και τα επίσης δικά μας χρήματα των Ευρωπαϊκών ταμείων, στην 50 σελίδων εισήγησή του, προτείνει αλλαγές στο μάθημα της Ιστορίας, αλλαγές που ταυτίζονται με αυτές που είχε προτείνει και ο υπουργός Παιδείας Κώστας Γαβρόγλου.
Το ΙΕΠ προτείνει, χαρακτηριστικά:
Δ’ Δημοτικού: Αντί για Αρχαία Ελληνική Ιστορία να διδάσκεται οικογενειακή, προφορική και τοπική ιστορία.
Ε’ Δημοτικού: Iστορία από την προϊστορική εποχή μέχρι την εποχή του Χριστιανισμού, με έμφαση στις «κοινωνικές και πολιτισμικές αλλαγές», όπως ο πόλεμος, η ειρήνη, η δουλεία και η θέση της γυναίκας.
ΣΤ’ Δημοτικού: Αφαίρεση των στρατιωτικών γεγονότων της Επανάστασης του 1821. Ζητά το μάθημα να αφορά στην διδασκαλία «κοινωνικών χαρακτηριστικών της ελληνικής κοινωνίας όπως η εκβιομηχάνιση και ο εκσυγχρονισμός».
Την δε διδασκαλία της Επανάστασης περιορίζει σε «θεματικό φάκελο» με τίτλο «Επώνυμοι και ανώνυμοι πρωταγωνιστές της Ελληνικής Επανάστασης. Η καθημερινή ζωή των επαναστατημένων. Συνήθειες και πρακτικές».
Α΄ Λυκείου: Αντί για την διδασκαλία των προϊστορικών πολιτισμών της Ανατολής ως την εποχή του Ιουστινιανού, η ύλη να αφορά στην περίοδο από τα τέλη του 19ου αιώνα έως σήμερα. Το πρώτο κεφάλαιο του νέου βιβλίου θα έχει τίτλο «Ο καπιταλισμός ως παγκόσμιο σύστημα 1880-1914» και θα διδάσκει το «πώς εδραιώθηκε η νεωτερικότητα, για τον κόσμο της εργασίας, την αποικιοκρατία, τον ιμπεριαλισμό, το συνδικαλιστικό κίνημα, και τον αγώνα για τη χειραφέτηση των γυναικών».
Στο τελευταίο κεφάλαιο προτείνεται η διδασκαλία για το τέλος του Ψυχρού Πολέμου, την κατάρρευση των κομμουνιστικών καθεστώτων, την Παγκοσμιοποίηση, την διεύρυνση της ΕΕ, την κυριαρχία του νεοφιλελευθερισμού και την εγκατάλειψη του κράτους πρόνοιας. Παράλληλα θα γίνονται αναφορές στον εμφύλιο της Γιουγκοσλαβίας, τον πόλεμο στον Κόλπο, τον θρησκευτικό ριζοσπαστισμό, τον ΟΗΕ και τις «αλλαγές στην ενημέρωση».
Με απλά λόγια, η αρχαία, μεσαιωνική και νεώτερη Ιστορία μας αποκρύπτεται, και καταργείται η διδασκαλία της πολιτικής, στρατιωτικής και διπλωματικής Ιστορίας και η δράση των μεγάλων προσωπικοτήτων, προκρίνοντας τα κοινωνικά και οικονομικά ζητήματα.
Ένα πεδίο όπου καθείς μπορεί να λέει ό,τι εξυπηρετεί το «προγραμματάκι» που τον σιτίζει, σύμφωνα με τις επιταγές των διεθνιστικών κέντρων παραμόρφωσης και επιβολής της Ενιαίας Σκέψης.
Γίνεται προφανές ότι πλέον η Παιδεία βρίσκεται αποκλειστικά και μόνον στον πατριωτισμό των Ελλήνων γονέων και του κάθε Έλληνα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου