Κάθε έτος και στο χρονικό
διάστημα Απριλίου-Μαΐου εκδίδεται από το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας η προκήρυξη
για την εισαγωγή σπουδαστών-τριών στα Ανώτατα Στρατιωτικά Εκπαιδευτικά Ιδρύματα.
Στην προκήρυξη αυτή και στο
τμήμα προσόντων των υποψηφίων, σαφώς καθορίζεται ότι οι υποψήφιοι πρέπει να
έχουν την Ελληνική Ιθαγένεια. (σχετ. Εγκύκλιος 16 /9 Μαι 16, σελ. 10 παρ.10α)
http://edu.klimaka.gr/anakoinoseis-panellhnies/panellhnies/661-panelladikes-egkyklios-eisagwgh-stratiwtikes-scholes.html Η προκήρυξη για το τρέχον έτος δεν έχει
εκδοθεί, συνεπώς υπάρχει περιθώριο αντιδράσεως.
Με τον νόμο 4332 http://sep4u.gr/fek/n4332_2015.pdf
που ψήφισε η Βουλή στις 9 Ιουλίου 2015 καθορίζονται και τα κριτήρια κτήσεως της
Ελληνικής Ιθαγένειας. Συγκεκριμένα στο άρθρο 1Β παρ. 1 ορίζεται: Ανήλικος
αλλοδαπός που κατοικεί μόνιμα και νόμιμα στην Ελλάδα θεμελιώνει δικαίωμα κτήσης
της ελληνικής ιθαγένειας λόγω φοίτησης σε ελληνικό σχολείο, εφόσον έχει
ολοκληρώσει επιτυχώς την παρακολούθηση είτε εννέα τάξεων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας
εκπαίδευσης είτε έξι τάξεων δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
Σε
εφαρμογή του ευεργετήματος αυτού και για δεύτερο έτος επωφελούνται αλλοδαποί
μαθητές που φοιτούν την τρέχουσα σχολική χρονιά (2016-17) στην 3η
Λυκείου και έχουν υποβάλλει στα σχολεία τους δήλωση συμμετοχής τους για
εισαγωγή στα ανωτέρω ιδρύματα (η προθεσμία έληξε την Παρασκευή 10 Μαρτίου 2017).
Η εισαγωγή στις παραγωγικές
Σχολές αποβλέπει στην ουσία σε στρατολόγηση νέων, οι οποίοι στο μέλλον θα
αποτελέσουν την ηγεσία των ΕΔ και ΣΑ, για την προάσπιση της πατρίδος.
Η διαφορετικότητα όμως στο
γένος θα δημιουργήσει πρόβλημα στην ηγεσία των ενεργούντων για την άμυνα και
ασφάλεια του κράτους. Φανταστείτε την διάσπαση όταν κάποιος διαφορετικού γένους
αποφασίσει να υπερασπιστεί τα διαφορετικά συμφέροντα του γένους του έναντι της
πατρίδος μας.
Δεν φαντάζει πιθανή η
αποχώρηση ή η λιποταξία ως σεβασμός προς τους προγόνους τους, στις πραγματικές
τους ρίζες; Και αυτή η ενέργεια δεν είναι λογικό να παρασύρει και Έλληνες με
χαλαρά ήθη και να διασπάσει την ενότητα στην άμυνα και ασφάλεια της χώρας;
Αναλογίζεται κανείς την
περίπτωση που απέναντι στον ελληνοποιημένο στρατιωτικό ηγήτορα βρίσκεται ο
αδελφός του, που δεν εγκατέλειψε την χώρα του για μια καλύτερη ζωή, αλλά
αγωνίζεται για την πραγματικά δική του πατρίδα! Τότε θα μιλάμε για εμφύλιο
πόλεμο ή για ήττα εκ των έσω;
Και στον στρατιωτικό
όρκο “... Να υπερασπίζω με πίστην και αφοσίωσιν, μέχρι
της τελευταίας ρανίδος του αίματος μου, τας Σημαίας...”; Γιά ποιά Σημαία καλείται
να δώσει το αίμα του ο νέος αξιωματικός; Τη σημαία του γένους των πατέρων του ή
την σημαία του νέου και με νομικό και μόνο τρόπο αποκτηθέντος γένους;
Λαμβάνοντας υπόψιν τα ανωτέρω,
το γεγονός των πρόσφατων προκλήσεων από υπηρετούντες ελληνοποιημένους οπλίτες,
καθώς και το γεγονός ότι δεν αναφερόμαστε σε περιπτώσεις διακρατικών συμφωνιών
για περιστασιακή φοίτηση, αλλά για εισαγωγή μέσω πανελλαδικών εξετάσεων,
Εύλογα προκύπτουν τα
ερωτήματα:
1.
Έχει ληφθεί μέριμνα για τις περιπτώσεις
Αλβανών, Σκοπιανών, Τούρκων το γένος, μαθητών που εμπίπτουν στις παραπάνω
διατάξεις ή θα είναι απρόσκοπτη η εισαγωγή τους;
2.
Πως θα αντιμετωπιστεί περίπτωση μαθητού Αλβανού
στην καταγωγή, που πληρεί τα προαναφερθέντα και του οποίου ο παππούς υπηρετεί
ως ταγματάρχης του Αλβανικού Στρατού;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου